حل مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام


حل مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام

دلایل متعددی برای لود نشدن تصاویر در اینستاگرام وجود دارد. اما خوشبختانه به کمک چند راهکار ساده می‌توان این مشکل را حل و تمام پست ها را مشاهده کرد. حل مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام اینستاگرام علیرغم محبوبیت فراوان، محدودیت‌ها و مشکلات متعددی دارد که یکی از آن‌ها لود نشدن تصاویر است. در چنین […]

حل مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام

اینستاگرام علیرغم محبوبیت فراوان، محدودیت‌ها و مشکلات متعددی دارد که یکی از آن‌ها لود نشدن تصاویر است. در چنین مواقعی بهتر است ابتدا اتصال اینترنت را چک و اپلیکیشن را یک بار باز و بسته کنید. اگر مشکل برطرف نشد، راهکارهای زیر را نیز به خاطر داشته باشید.

1. پاک کردن کش و دیتای اینستاگرام

برای پاک کردن کش و دیتای اینستاگرام در اندروید کافی است به منوی تنظیمات اپلیکیشن رفته و کش برنامه را پاک کنید. متأسفانه در iOS چنین گزینه‌ای وجود ندارد و شما باید برنامه را به کلی حذف و مجددا آن را نصب کنید.

2. چک کردن وضعیت سرورهای داده اینستاگرام

گاهی اوقات مشکل لود نشدن تصاویر از خود سرورهای اینستاگرام است. در چنین مواقعی تنها باید صبر کنید تا مشکل سرورها برطرف شود.

3. دریافت به‌روزرسانی‌ها

بسیاری از مشکلات اپلیکیشن ها معمولا بلافاصله پس از نصب آخرین به‌روزرسانی حل می‌شوند. بنابراین توصیه می‌کنیم به فروشگاه اپ استور یا گوگل پلی رفته و نسخه جدید اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.

4. صدور مجوزهای لازم برای اینستاگرام

معمولا پس از نصب اینستاگرام، دستگاه از شما می‌خواهد مجوزهای لازم را برای آن صادر کرده و به آن اجازه دسترسی بدهید. عدم صدور این مجوزها می‌تواند سبب اختلال در اجرای برنامه شده و جلوی باز شدن پست‌ها را بگیرد.

شما چه راهکارهای دیگری را برای حل مشکل لود نشدن تصاویر در اینستاگرام پیشنهاد می‌کنید؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا