لیگ برتر بسکتبال؛ مس و شهرداری فاتحان گروه اول


لیگ برتر بسکتبال؛ مس و شهرداری فاتحان گروه اول

تهران- ایرنا- رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه با برگزاری دو دیدار دیگر پیگیری شد که طی آن تیم‌های صنعت مس رفسنجان و شهرداری گرگان برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز(شنبه) با برگزاری ۲ دیدار پیگیری شد که در یکی از این بازی‌ها و از گروه اول، کاله به مصاف صنعت مس رفسنجان رفت که این بازی در پایان با نتیجه ۸۰ بر ۶۶ به سود نماینده رفسنجان خاتمه یافت.

در دیگر بازی امشب اکسون و شهرداری گرگان در رو روی هم صف آرایی کردند که جدال دو تیم در پایان، با برتری ۸۱ بر ۵۱ شهرداری گرگان به پایان رسید.

در ادامه این بازی‌ها فردا و از گروه سوم تیم‌های رعد پدافند هوایی تهران با نظم آوران سیرجان و نیروی زمینی با شمیدرقم پیکار خواهند کرد.

رقابت‌های مرحله دوم گروهی لیگ برتر بسکتبال به صورت رفت و برگشت و در چهار گروه دنبال می‌شود. در گروه C تیم‌های شهرداری گرگان، صنعت مس رفسنجان، کاله و اکسون، در گروه D مهرام، مس کرمان، آویژه صنعت پارسا و خانه بسکتبال خوزستان، در گروه E شمیدرقم، نظم آوران سیرجان، رعد پدافند هوایی و نیروی زمینی و در گروه F تیم‌های ذوب‌آهن، فولاد مبارکه سپاهان، پالایش نفت آبادان و صنایع هرمزگان قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات