اصالت الهی عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران است


اصالت الهی عامل پایداری انقلاب اسلامی ایران است

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) تاکید کرد که انقلاب اسلامی علیرغم تهدیدات و هجمه‌های فراوان، به دلیل داشتن اصالت الهی، پا برجا و استوار و ماندگار است.

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری شنبه دوم بهمن در اجتماع بانوان فاطمی، ضمن بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و میلاد بنیانگذار جمهوری اسلامی و گرامیداشت روز زن و مادر، گفت: زنان و دختران ایرانی جزو بهترین و عفیف ترین زنان دنیا هستند.

وی گفت: در دنیای ما برخی از اتفاقات علمی یا سیاسی هستند که فوق العاده اند و در مقیاس خود، دنیا را تکان می دهند، انقلاب کبیر اسلامی ایران، یکی از این اتفاقات بزرگ است. انقلاب کبیر به انقلابی گفته می شود که هم در عرصه داخلی، انقلاب و دگرگونی اینجاد می کند و هم در عرصه جهانی تحولات بزرگ رقم می زند.

کلانتری ادامه داد: شکل گیری محور مقاومت در منطقه یکی از آثار انقلاب اسلامی ایران است، در عرصه فرامنطقه ای هم، انقلاب اسلامی یک چالش در برابر قدرت های استکباری جهانی است. همه مسلمانان به انقلاب اسلامی ایران عشق می ورزند و به قول امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، این انقلاب حقیقتا به انقلاب جهانی امام عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) وصل خواهد شد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برداشت من اینست که گسترده ترین مبارزه، دشمنی و مواجهه ای که تاکنون با انقلابی در جهان شده، مربوط به انقلاب اسلامی ایران است. بیشترین کتاب، همایش ها، تروریسم، جنگ سخت و نرم و رسانه ها، همه بر علیه انقلاب اسلامی بوده. این پایداری به اصالت این انقلاب برمی گردد، انقلاب اسلامی ایران چون اصالت الهی دارد، پابرجاست. اگر بخواهیم لیستی از اقدامات خصمانه بر علیه انقلاب اسلامی تهیه کنیم، تبدیل به کتاب می شود.

کلانتری گفت: در حال حاضر، در مقطع خاصی از انقلاب هستیم و دشمن یک جنگ نرم علیه ارزش ها، اخلاقیات، فرهنگ، ایدئولوژی و جهان بینی ناب اسلامی بوجود آورده است. دشمن سعی می کند ضمن بالابردن نمادها و ارزش های خود، ارزش ها و اصالت های ما را تضعیف و فرهنگ جهاد و شهادت را محو کند. با راهکارهایی مثل بوجود آوردن داعش و درست کردن چهره ضد انسانی با نمادهای اسلامی.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش