155 تن کالای قاچاق آرایشی، بهداشتی و خوراکی در بوشهر منهدم شد


155 تن کالای قاچاق آرایشی، بهداشتی و خوراکی در بوشهر منهدم شد

بوشهر- ایرنا- کارشناس مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق بیش از 155 تن از انواع کالاهای قاچاق آرایشی، بهداشتی و خوراکی پس از انجام مراحل قانونی منهدم شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مظفری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این کالاها شامل انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع مواد خوراکی مانند برنج، انواع نوشیدنی‌ها، پودرهای نیروزا، داروهای جنسی و سیگار هستند.

وی اضافه کرد: قاچاق کالاهای سلامت‌محور علاوه بر ضررهای مالی و مادی و همچنین هدر نمودن فرصت‌های تولید و اشتغال، سلامت مردم را نیز تهدید می‌کند.

وی اظهار کرد: قاچاق کالاهای سلامت‌محور منجر به مخاطرات جانی می‌شود ازاین‌رو مسئولیت خطیری برای جلوگیری از قاچاق این گروه کالاها بر عهده مسئولان و ذینفعان مربوطه گذاشته شده است.

مظفری ادامه داد: این کالاها با حضور نمایندگان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر که شامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، استانداری، نماینده دادستانی، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و نماینده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، در محل انبار اداره اموال تملیکی در منطقه ویژه اقتصادی شهر بوشهر و محل پسماندهای شهر اهرم منهدم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟