155 تن کالای قاچاق آرایشی، بهداشتی و خوراکی در بوشهر منهدم شد


155 تن کالای قاچاق آرایشی، بهداشتی و خوراکی در بوشهر منهدم شد

بوشهر- ایرنا- کارشناس مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت‌محور معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق بیش از 155 تن از انواع کالاهای قاچاق آرایشی، بهداشتی و خوراکی پس از انجام مراحل قانونی منهدم شد.

به گزارش ایرنا، حمیدرضا مظفری روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: این کالاها شامل انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، انواع مواد خوراکی مانند برنج، انواع نوشیدنی‌ها، پودرهای نیروزا، داروهای جنسی و سیگار هستند.

وی اضافه کرد: قاچاق کالاهای سلامت‌محور علاوه بر ضررهای مالی و مادی و همچنین هدر نمودن فرصت‌های تولید و اشتغال، سلامت مردم را نیز تهدید می‌کند.

وی اظهار کرد: قاچاق کالاهای سلامت‌محور منجر به مخاطرات جانی می‌شود ازاین‌رو مسئولیت خطیری برای جلوگیری از قاچاق این گروه کالاها بر عهده مسئولان و ذینفعان مربوطه گذاشته شده است.

مظفری ادامه داد: این کالاها با حضور نمایندگان کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر که شامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، استانداری، نماینده دادستانی، تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی و نماینده معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر، در محل انبار اداره اموال تملیکی در منطقه ویژه اقتصادی شهر بوشهر و محل پسماندهای شهر اهرم منهدم شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس