مس رفسنجان با برد به تعطیلات رفت


مس رفسنجان با برد به تعطیلات رفت

بدون شک یکی از حساس ترین مسابقه هفته شانزدهم لیگ بیست ویکم دیدار بین مس رفسنجان و سپاهان اصفهان بود که با نتیجه سه بر یک به سود شاگردان محمد ربیعی به پایان رسید و رفسنجانی ها در شرایطی با 26 امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آلومینیوم اراک رتبه چهارم جدول لیگ را تصاحب کردند که شاگردان خطیبی می توانند با برد در دیدار برابر پدیده مشهد قعرنشین جدول...

سریع ترین گل لیگ بیست و یکم به ثمر رسید

به گزارش ایسنا، بالاخره انتظارها برای به ثمر رسیدن سریع‌ترین گل این فصل لیگ برتر به پایان رسید و شهریار مغانلو مهاجم طلایی پوشان اصفهانی با اشتباه مدافع مس دروازه این تیم را در ثانیه چهارده باز کرد تا زننده سریع ترین گل این فصل لیگ برتر باشد و نام خود را جاودانه کند.

اسلحه پنهان بازهم ناجی مس شد

قبل از این هم به دفعات اشاره کردیم که گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای رفسنجانی ها تحت هر شرایطی می تواند اسلحه پنهان ربیعیی باشد و تیمش را از شکست نجات دهد.
اگرچه گادوین منشا، در هفته‌های اخیر نفس گرم کوین یامگا و لوسیانو پریرا مهاجمان استقلال و فولاد را در کورس آقای گلی حس می‌کند اما با دبلش مقابل سپاهان با 10 گل جایگاه خود در صدر را مستحکم‌تر از قبل کرد و با توجه به فاصله سه گله مهاجمان استقلال و فولاد نسبت به منشا بعید به نظر می‌رسد آقای کلی لیگ برتر را پیش از آغاز نیم فصل دوم به رقیب‌هایش واگذار کند و شاید همین در کورس بودن و انگیزه کسب عنوان آقای گلی لیگ، منشا را تبدیل به اسلحه پنهان ربعیی در خط حمله کرده است. البته باید دید پس از آغاز نیم فصل دوم مسابقات عملکرد منشا چگونه است و باید دید آیا او و مس رفسنجان می توانند عملکرد خوب خود در خط حمله را حفظ کنند یا خیر؟

مس رفسنجان در این مسابقه شش امتیازی (با توجه به عملکرد اراکی ها که نزدیک ترین تعقیب کننده هستد) مقابل سپاهان صاحب برتری شد اما مدافعان این تیم برای رقابت برای کسب سهمیه آسیا باید از اشتباهات مرگ بار خود بویژه در دقایق اولیه آغاز رقابت بکاهند زیرا این اشتباهات می تواند به قیمت از دست رفتن امتیاز آن بازی و ایجاد شائبه هایی شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط