رفع تصرف 4500 مترمربع از اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز


رفع تصرف 4500 مترمربع از اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی از خلع ید و رفع تصرف 4500 متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان طرقبه و شاندیز به ارزش 225 میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ مجید علی نیا گفت: در طی گشت زنی های یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی، این یگان نسبت به خلع ید و جمع آوری اتاقک کارگاه بلوکه زنی در اراضی دولتی شهرستان طرقبه و شاندیز واقع در محدوده طرق در ابتدای ورودی شهرک نگین در زمینی به مساحت ۴۵۰۰ مترمربع به ارزش ریالی هر مترمربع ۵۰ میلیون ریال، جمعاً به مبلغ ۲۲۵ میلیارد ریال اقدام کرد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی همچنین به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی اشاره کرد و گفت: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه دخل و تصرف اراضی ملی و دولتی به شدت برخورد می کند.

وی در پایان اظهار داشت: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۶۵۱۹۷ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی اعلام کنند.

48

کد خبر 1595204

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی