واگذاری زمین به 14 طرح اقتصادی خراسان رضوی به تصویب رسید


واگذاری زمین به 14 طرح اقتصادی خراسان رضوی به تصویب رسید

مشهد- ایرنا- کارگروه امور زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست خراسان رضوی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار واگذاری زمین به 14 طرح اقتصادی و عمرانی استان را به تصویب رساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی عصر شنبه در حاشیه این نشست به خبرنگار ایرنا گفت: در نشست امروز کارگروه امور زیربنایی استان ۲۵ مورد تقاضا برای دریافت زمین بررسی شد که با ۱۴ مورد از آن موافقت شد.

جواد خدایی، واگذاری زمین به مجتمع ساماندهی صنوف مزاحم شهری در شهرستان مشهد، احداث واحد دامداری، ساخت توقفگاه و ایجاد انبار محصولات فلزی در شهرستان خواف، ساخت ساختمان و تاسیسات ماشین و ادوات کشاورزی در شهر فرهادگرد، اجرای طرح نیروگاه خورشیدی در شهرستان جغتای، ایجاد مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان جوین، اجرای استخر ذخیره آب در شهرستان چناران، اجرای طرح سیلندر پرکنی در شهرستان کاشمر، آموزشگاه رانندگی پایه یک در شهرستان تربت جام، اجرای طرح نیروگاه خورشیدی، اجرای طرح مجتمع خدماتی رفاهی، اجرای طرح بره پرواری و احداث جایگاه سوخت، خدمات خودروی و خوابگاه رانندگان در شهرستان فریمان را از مصوبات نشست امروز کارگروه امور زیربنایی استان برشمرد.

وی بیان کرد: یکی از موارد مورد موافقت شده در این نشست، مربوط به فرایند و نحوه الحاق ساخت و سازهای فاقد مجوز پیرامون روستاها بود که مقرر شد این امر در کمیته های کارشناسی شهرستان ها مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفته و طی آن مناطق حساس که هرگونه الحاقی در آن ممنوع است، مشخص شود.

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: همچنین در این نشست شاخص های ضروری برای الحاق ساخت و سازها در خصوص مناطق محروم نیز به منظور بررسی کارشناسی آنها تعیین شد.

وی اظهار داشت: موارد باقیمانده که در نشست کارگروه امور زیربنایی استان مطرح شد، قابلیت تایید نداشت که نسبت به تعیین تکلیف این طرحها اقدام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!