درویش: رادوشویچ به بد اخلاقی مشهور است/ از راهی دیگر پول اوساگونا را می‌دهیم


درویش: رادوشویچ به بد اخلاقی مشهور است/ از راهی دیگر پول اوساگونا را می‌دهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، دروازه‌بان این تیم که برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده را بد اخلاق خواند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،‌ رضا درویش پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در پاسخ به سؤالی در مورد بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس به دلیل بدهی به اوساگونا گفت: هفته پیش پول را فرستادیم ولی به دلیل موانعی که وجود دارد پول برگشته است. قرار است فردا یا پس فردا از یک راه دیگر که برای ما مشخص شده است این کار را انجام دهیم.

وی در واکنش به این موضوع که مشکلی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی وجود ندارد؟ گفت: از نظر ما که مشکلی نیست. باید پول می‌دادیم که دادیم. 101 هزار و خرده‌ای دلار پرداخت شده ولی گفتند موانعی وجود دارد و قرار شده از بانک‌های دیگر (صحبت نیمه تمام ماند). اینها مسائلی است که نمی‌شود گفت. در هر صورت ما پول را دادیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد رادوشویچ و اینکه آیا با او صحبتی شده است یا خیر؟ گفت: همین امروز من با او تماس داشتم اما او به بد اخلاقی مشهور است.

«رادوشویچ اعلام آمادگی کرده تا دوباره با پرسپولیس قرارداد ببندد». درویش در واکنش به طرح این موضوع گفت: اینها مسائلی است که باید کمیته فنی و سرمربی در مورد این مسئله نظر می‌دهند. هر راهی که سرمربی مشخص کند انجام می‌شود.

وی حاضر به پاسخگویی به سوالی در مورد انتخاب معاون حقوقی باشگاه نشد و در ادامه درباره اینکه آیا لیستی از سوی گل‌محمدی داده شده است یا خیر؟ گفت: چند لحظه است بازی تمام شده و باید گل‌محمدی لیست را اعلام کند و سعی می‌کنیم خواسته‌های او را عملی کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه پرداختی مطالبات بازیکنان این تیم نیز گفت:‌ کارهای بانکی این موضوع در حال انجام است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری