خطیبی: زمین‌های نامناسب کیفیت مسابقات را پایین آورده است/ به پدیده به‌عنوان تیم پایین‌ جدولی نگاه نمی‌کنیم


خطیبی: زمین‌های نامناسب کیفیت مسابقات را پایین آورده است/ به پدیده به‌عنوان تیم پایین‌ جدولی نگاه نمی‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم معتقد است تیمش فردا برای کسب امتیاز مقابل پدیده مشهد کار سختی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: ابتدا باید بگویم که به هیچ عنوان این نگاه را نداریم که با تیم پایین جدول بازی داریم. این تیم در سه چهار هفته گذشته شکل بازی‌اش عوض شده و بازی‌های خوبی ارائه کرده است. به بازیکنانم این موضوع را گفتیم و به خوبی حریف‌مان را آنالیز کرده‌ایم. قطعاً بازی سختی با تیم پدیده خواهیم داشت.

وی اشاره کرد: امیدوارم فردا در زمین خودمان ابتدا یک بازی زیبا و تماشاگرپسند داشته باشیم و بعد از آن با امتیاز کامل برای تیم ما همراه باشد. در این بازی، میلاد فخرالدینی و محمود قائدرحمتی را در اختیار نداریم، ولی بقیه بازیکنان آمادگی کامل دارند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم.

خطیبی درباره کیفیت نیم‌فصل اول لیگ برتر گفت: از لحاظ فنی اوایل فصل خیلی خوب بود و همه تیم‌‌ها شرایط خوبی داشتند. فکر می‌کنم بعد از هفته هفتم که بازی‌ها فشرده‌تر شد تیم‌ها از لحاظ بدنی اُفت کردند. کیفیت زمین‌ها نیز خیلی مؤثر بوده است، چون در فصل زمستان اکثر تیم‌ها زمین‌های خوبی نداشتند. در لیگ به غیر از سه چهار زمین خوبی که داریم بقیه زمین‌هانا مناسب هستند و این موضوع کیفیت مسابقات را پایین آورده است. امیدوارم در مدت تعطیلی سازمان لیگ تدابیری اتخاذ کنند که در نیم‌فصل دوم تیم‌ها شرایط زمین‌های‌شان را درست کنند. زمین در کیفیت فنی بازی‌ها خیلی اثرگذار است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم درباره برنامه‌های تیمش در تعطیلات نیم‌فصل و بحث ممنوعیت برگزاری اردوی خارجی یادآور شد: این مسائل تصمیماتی است که برای همه تیم‌ها، ولی ما فکر و ذکر‌مان بازی فرداست. برنامه‌های بعد از این بازی را به باشگاه ارائه کردم و الان فقط به بازی‌ فردا فکر می‌کنیم تا بعداً درباره برنامه‌ها صحبت کنیم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید