تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل اکسون تهران‌ پیروز شد


تیم بسکتبال شهرداری گرگان مقابل اکسون تهران‌ پیروز شد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در چهارمین مسابقه دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور با نتیجه 81 بر 51 مقابل اکسون تهران به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که عصر امروز در سالن بسکتبال آزادی مجموعه ورزشی آزادی تهران به قضاوت جواد مرادی روزبه کلاهدوز و علی عقلایی برگزار شد، تیم شهرداری گرگان پس از واگذاری کوارتر اول با حساب ۱۵ بر ۱۷، کوارتر دوم را با نتیجه ۱۷ بر ۸ به سود خود به پایان رساند تا نیمه اول با نتیجه ۳۲ بر ۲۵ به سود گرگانی تمام شود.

در کوارتر سوم و چهارم باز هم شهرداری گرگان با نتایج ۲۴ بر ۱۱ و ۲۵ به ۱۵ تیم اکسون را شکست داد تا نیمه دوم هم با نتیجه ۴۹ بر ۲۶ به سود گرگانی‌ها به پایان برسد.

مهران حاتمی سکاندار تیم شهرداری گرگان در ترکیب آغازین تیمش پری پتی، رسول مظفری، محمد جمشیدی، یاسین کلاسنگیانی و میثم میرزایی را به میدان فرستاد.

همچنین سورنا علیزاده، بهتاش عرب‌زاده، علی کاشانی، امیرحسین رضایی‌فر و کیارش شعبانیان پنج بازیکن آغازین تیم اکسون بودند.

در پایان این مسابقه محمد جمشیدی کاپیتان تیم شهرداری گرگان با ثبت ۱۸ امتیاز و اثرگذاری ۲۳، امتیازآورترین و موثرترین بازیکن میدان شناخته شد.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۸۸ بر ۶۱ به سود شهرداری گرگان به پایان رسیده بود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در پایان هفته چهارم دور دوم مرحله مقدماتی در حضور تیم‌های اکسون تهران، کاله آمل و صنعت مس رفسنجان در گروه C با چهار برد و بدون باخت و هشت امتیاز صدرنشین است.

مسابقه بعدی گرگانی‌ها روز هشتم بهمن ماه مقابل کاله آمل خواهد بود که شهرداری‌چی‌ها در مسابقه رفت با حساب ۹۹ بر ۸۲ حریف را شکست داده بودند.

رقابت‌های لیگ‌ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور در دور اول مرحله مقدماتی با حضور ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی به صورت متمرکز در تهران برگزار شد و ۱۶ تیم در دور دوم در چهار گروه چهار تیمی با هم سابقه می دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط