جشنواره گوهر فاطمی کیش نفرات برتر خود را شناخت


جشنواره گوهر فاطمی کیش نفرات برتر خود را شناخت

کیش - ایرنا - جشنواره گوهر فاطمی برگزیدگان خود در هشت رشته علمی، فرهنگی و هنری با محوریت عفاف و حجاب را شناخت.

به گزارش شنبه شب ایرنا، جشنواره گوهر فاطمی با محوریت حجاب و عفاف در حوزه های شعر، عکاسی، نقاشی، نقاشی خط، خوشنویسی، نماهنگ، موشن گرافی، پژوهش و مقاله برگزار شد که در مدت اجرای فراخوان یک هزار و ۲۵۰ اثر از ۱۰۷ نفر از سراسر کشور به آن ارسال شد.
برگزیدگان اول تا سوم رشته عکاسی این جشنواره شامل حمید عزیزی از کرمانشاه، محمود خاکباز از کیش و سعید قاسمی از اهر و برترین های اول تا سوم رشته خوشنویسی و خط نیز شامل اکبر معزی از کیش، مهدی محمدی از مشهد و اعظم السادات بی بالان از کیش هستند.
در این جشنواره سکینه حاجی آبادی از کیش فریبا، منوچهری از تهران و نسرین علوی از کیش نیز به ترتیب به عنوان مقام های اول تا سوم رشته طراحی و زهرا محققیان از تهران، مهدیه محمد تقی زاده از تهران و فاطمه افشار از کیش نیز به عنوان برترین های رشته مقاله و پژوهش شناخته شدند.
هیات داوران این جشنواره در رشته شعر و داستان به ترتیب عاطفه جوشقانیان از تهران، فاطمه خورشیدی از تهران و مریم اکبرپور از کیش را به عنوان نفرات اول تا سوم و در رشته نماهنگ و موشن گرافیک نیز نجمه ابوالمشدی کیش، امیر علی خدادادپور از کیش و کوثر سیروس کیش به عنوان نفرات برتر اول تا سوم معرفی کردند.
در رشته نقاشی کودکان نیز نفرات اول تا سوم به ترتیب شامل آریانا ذبیحی، مبینا اسدی و تکتم خدادادپور هر سه از کیش و برترین خای نمایشگاه آب و آیینه نیز شامل سید محمود آهاری حسینی، نیلوفر غیبی، بیتا دیلمی و روشنک ساعتی بودند.
آیین اختتامیه گوهر فاطمی همزمان با آیین گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و مادر برگزار شد و در آن ۲ نفر از مادران شهدا، ۲ تن از همسران شهدا، ۲ مادر و همسر نمونه و یک تن از مادران ورزشکاران مقام آور جزیره کیش تجلیل شدند.
همچینین در این آیین اجرای ۲ طرح کودک هوشمند و سینما و پرورش هوش هیجانی، اخلاقی و کشف استعدادهای کودکان نیز اجرا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس