تکواندوکاران استان سمنان یک طلا و برنز در رقابت‌های کارگری کشور کسب کردند


تکواندوکاران استان سمنان یک طلا و برنز در رقابت‌های کارگری کشور کسب کردند

سمنان- ایرنا- رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان گفت: هادی خالقیان موفق به کسب مدال طلا و رضا رضایی صاحب مدال برنز در بخش کیوروگی مسابقات تکواندو کارگری کشور شدند. 

محمد دولتی شامگاه شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: تیم مردان انجمن تکواندو کارگران استان سمنان در بخش های کیوروگی و پومسه با اعزام ۶ بازیکن در رقابت تکواندو کارگران کشور شرکت کردند.

وی با اشاره به همراهی ساجد مولانا و عبدالله شجاعیان به عنوان مربی تیم مردان تکواندو کارگری استان سمنان افزود: خالقیان در وزن سوم این رقابت ها در بازی اول خود مقابل نماینده استان کردستان و کسب نتیجه ۳۶ بر ۲۳ به مرحله بعد راه یافت و در بازی دوم با نتیجه ۲۳بر ۱۴ بر نماینده البرز غلبه کرد.

دولتی ادامه داد: در بازی سوم با نتیجه ١٣ بر ١٠ نماینده قم را از میان برداشت و در بازی فینال مقابل نماینده کرمان با نتیجه ۲۸ بر ۸ موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد.

وی اضافه کرد: رضایی نیز پس از یک قرعه استراحت، در بازی اول با نماینده استان مرکزی موفق به کسب نتیجه ۱۹ بر ۱۲ شد و بازی دوم با نماینده تیم اصفهان الف، با کسب نتیجه۳۶بر۳۷ بازی را واگذار کرد و مدال برنز دریافت کرد.

رئیس انجمن تکواندو کارگری استان سمنان یادآورشد: این رقابت ها از ٢٩ دی ماه در بخش بانوان و مردان به میزبانی کاشان برگزار شد. /

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !