بستری کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان سمنان پنج درصد افزایش یافت


بستری کرونا طی 24 ساعت گذشته در استان سمنان پنج درصد افزایش یافت

سمنان- ایرنا- طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شمار بستری‌های 24 ساعت گذشته کرونا در بیمارستان‌های این استان در مقایسه با روز قبل، پنج درصد افزایش یافت.

به گزارش ایرنا، افزایش پنج درصدی شمار بستری‌های ۲۴ ساعت گذشته کرونا (از یکم تا دوم بهمن ۱۴۰۰) در بیمارستان‌های این استان طبق گزارش عصر شنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان شامل بیماران قطعی و مشکوک است.
کمیته مذکور تعداد افرادی که با احتمال ابتلا به کووید۱۹ به بیمارستان‌های استان سمنان مراجعه کردند را ۶۰ نفر اعلام کرد.
طبق گزارش امروز کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، آزمایش کرونای ۸۹ نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته مثبت اعلام شد.
همچنین در این مدت، ۶۴ نفر به عنوان مبتلای مثبت کرونا به صورت سرپایی شناسایی شدند و ۲۵ مبتلای قطعی بستری شناسایی و سه بیمار کرونایی نیز با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های این استان مرخص شدند.
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، طی مدت ذکر شده مورد فوتی با تشخیص قطعی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و مشکوک به کرونا در استان ثبت نشد
روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۳۰ نفر دیگر طی ۲۴ گذشته بر اثر ابتلا به کرونا فوت کردند و در این بازه زمانی ۳۵۰۳ بیمار جدید شناسایی شدند.
به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، از دیروز(جمعه) تا امروز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۵۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴۲۶ نفر از آنها بستری شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر