پیروزی قاطع شهرداری و رفسنجان در لیگ بسکتبال


پیروزی قاطع شهرداری و رفسنجان در لیگ بسکتبال

تیم‌های شهرداری گرگان و مس رفسنجان، با نتایج قاطع برابر حریفان خود پیروز شدند.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های مرحله دوم دور مقدماتی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (شنبه) ۲ بهمن ۱۴۰۰ دو دیدار از گروه C مسابقات برگزار شد که در پایان، دو تیم مدعی مس رفسنجان و شهرداری گرگان، برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در بازی نخست امروز، مس رفسنجان به مصاف کاله مازندران رفت که با عملکردی درخشان برابر حریف خود، به پیروزی قاطع ۸۰ - ۶۶ دست یافت. رفسنجانی‌ها کوارترهای اول، سوم و چهارم را به ترتیب ۱۹-۱۳، ۲۳-۱۵ و ۲۳-۱۵ با برتری پشت سر گذاشتند و تنها کوارتر دوم را ۱۵-۱۸ واگذار کردند.

«آلانی مور لی» گارد تیم مس رفسنجان با کسب ۲۷ امتیاز، ۵ ریباند و ۱۱ پاس گل، عملکرد درخشانی در این بازی داشت و ضمن ثبت دبل‌دبل، با تاثیرگذاری ۳۱ بهترین بازیکن زمین شد. او همچنین امتیاز آورترین بازیکن این دیدار بود.

وحید اسلامی دیگر گارد تیم مس رفسنجان با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۲ پاس گل، مانند «مور» دبل‌دبل کرد تا سهم پر رنگی در پیروزی تیم خود داشته باشد. او با تاثیرگذاری ۲۸ در ترکیب رفسنجانی‌ها، دیگر ستاره زمین بود.

اما در دومین بازی امروز نیز شهرداری گرگان، مدافع عنوان قهرمانی به مصاف تیم بحران زده اکسون تهران رفت که با نتیجه قاطع ۸۱ - ۵۱ به پیروزی دست یافت. شاگردان حاتمی به جز کوارتر نخست که ۱۵-۱۷ باختند، در سه کوارتر بعدی به ترتیب با نتایج ۱۷-۸، ۲۴-۱۱ و ۲۵-۱۱ پیروز شدند.

محمد جمشیدی کاپیتان ملی‌پوش شهرداری با کسب ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ پاس گل، ضمن اینکه امتیاز آورترین بازیکن زمین بود، با تاثیرگذاری ۲۳ نیز بهترین عملکرد را در این مسابقه به نام خود ثبت کرد. «پری پتی» و سجاد پذیرفته نیز هر کدام ۱۷ امتیاز را برای گرگانی‌ها کسب کردند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!