استاندار آذربایجان‌شرقی: مجمع مشورتی برای توسعه شهرستان‌ها تشکیل شود


استاندار آذربایجان‌شرقی: مجمع مشورتی برای توسعه شهرستان‌ها تشکیل شود

تبریز- ایرنا- استاندار آذربایجان شرقی بر تشکیل مجمع مشورتی متشکل از همه نخبگان و صاحب نظران برای توسعه و پیشرفت هر شهرستان تاکید کرد.

عابدین خرّم روز شنبه در مراسم معارفه فرماندار شهرستان ویژه مرند، با بیان اینکه یکی از مهم ترین راه های حل مشکلات اقتصادی در شهرستان ها، شناسایی و رفع مشکلات زیرساختی است، گفت‌: فرمانداران وظیفه دارند از تجربیات، نظرات و افکار نخبگان شهرستان ها برای شناسایی ظرفیت ها استفاده کرده و به آنها عمل کنند.
وی بر استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران تاکید و خاطرنشان کرد: همه مسوولین برای حمایت از بخش خصوصی، هر چه در توان دارند تسهیلات ارائه داده و موانع پیش روی سرمایه گذاری را رفع کنند.
استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: فرمانداران وظیفه دارند در جهت ایجاد اشتغال و اقتصاد پویا به دنبال سرمایه گذاران بخش خصوصی بروند و تمام قد از آنها حمایت کنند.
خرم ادامه داد: تمامی مسوولین دولت سیزدهم باید در میان مردم باشند و مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند.
وی در ادامه به ویژگی های بالای شهرستان مرند در منطقه اشاره کرد و گفت: وجود معادن زیاد و رونق بالای صنعت حمل و نقل در شهرستان مرند دو ویژگی شاخص این شهرستان است که برای کل استان می تواند سودآوری محسوس داشته باشد.
نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه توسعه و پیشرفت با تعامل امکان پذیر است، افزود: همه جناح ها و سلایق سیاسی پشتیبان فرماندار باشند تا شاهد پیشرفت و رشد متوازن در این شهرستان باشیم.
معصومه پاشایی با اشاره به برخی پروژه های نیمه تمام در شهرستان مرند خاطرنشان کرد: پروژه ساخت کارخانه الیاف شیشه، ساخت بیمارستان ٣٠۴ تختخوابی مرند، ساخت استادیوم پنج هزار نفری مرند از جمله پروژه های نیمه تمام شهرستان طی سالیان گذشته بوده است که خوشبختانه با پیگیری های انجام شده در آینده ای نزدیک شاهد آغاز این پروژه ها خواهیم شد.
وی ادامه داد: در پروژه ساخت کارخانه الیاف شیشه ای مرند، مصوب شده است شرکت‌ صنایع خاک چینی مبلغ ۶٩ میلیون یورو سرمایه گذاری کند.
امام جمعه مرند نیز در این مراسم با بیان اینکه در حکومت شیعی جای هیچ جناح بازی سیاسی وجود ندارد، گفت: الگوی عملی حکومت شیعی حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) است.
حجت الاسلام علی نعمت زاده ادامه داد: مسوولین ما ادامه دهنده راه شهید حاج قاسم سلیمانی باشند چرا که ایشان نیز ادامه دهنده راه علی (ع) بود.
وی اعتماد مردم نسبت به دولت را بزرگترین سرمایه دولت ها دانست و خاطرنشان کرد: این اعتماد باید به صورت کامل در مردم ایجاد شود که این امر فقط با کار جهادی مسوولین امکان پذیر است.

در این مراسم با اعطای حکم توسط استاندار آذربایجان شرقی، "داود عباسی" به عنوان فرماندار شهرستان ویژه مرند معرفی و از زحمات "داود گرشاسبی" قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر