کودکان و نوجوانان شهر جدید سهند صاحب کانون می‌شوند


کودکان و نوجوانان شهر جدید سهند صاحب کانون می‌شوند

تبریز- ایرنا- مدیرعامل شرکت عمران سهند در بازدید از مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تبریز از واگذاری ساختمانی به کانون استان برای راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در شهر جدید سهند خبر داد.

عباس مصطفوی روز شنبه در این بازدید با اشاره به وظایف و ماموریت‌های خطیر کانون در تربیت تفکر و پرورش نسلی خلاق برای آینده اعلام کرد: شرکت عمران سهند ساختمان جدید الاحداثی را در پارک هفت هکتاری فاز ۴ شهر جدید سهند برای راه‌اندازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران اختصاص داده است که در اختیار کانون استان قرار می‌گیرد.

علی بینش مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تشریح فعالیت‌ها و اهداف و وظایف کانون از اهتمام شرکت عمران سهند در امر توسعه فرهنگی و ارائه خدمات فرهنگی هنری و ادبی به صورت حضوری و واگذاری ساختمان به کانون استان به همین منظور قدردانی کرد.

حضور در بخش‌های مختلف این مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز از جمله کتابخانه‌های کودک و نوجوان ، استودیوی فعالیت‌های آنلاین و مجازی و کارگاه‌های انیمیشن و سفال از دیگر برنامه‌های این بازدید بود که در هر بخش توضیحات توسط مربی مسئول این مرکز ارائه شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو