همراهی اهالی فرهنگ و هنر باعث کیفی‌تر شدن محتوای برنامه‌های دهه فجر می‌شود


همراهی اهالی فرهنگ و هنر باعث کیفی‌تر شدن محتوای برنامه‌های دهه فجر می‌شود

تبریز - ایرنا - معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: همراهی اهالی فرهنگ و هنر باعث کیفی‌تر شدن محتوای برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر می‌شود.

وحید حسین‌زاده، روز شنبه در نشست کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان افزود: هنرمندان و اصحاب فرهنگ در برهه‌های مختلف تاریخ ایران به ویژه در جریان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقشی بسیار تاثیرگذار داشته اند و در این برهه نیز باید نقش موثر خود را ایفا کنند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه آیین های ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی و آیین‌های ویژه این ایام هر سال باید باشکوه و مردمی برگزار شود و امسال برگزاری این برنامه ها نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

معاون فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر نوآوری در اجرای برنامه ها دهه فجر امسال، گفت: انقلاب اسلامی ایران صبغه‌ای فرهنگی دارد بنابراین تقویت برنامه هایی با محوریت فرهنگ و هنر باید مدنظر متولیان این حوزه قرار گیرد.

حسین‌زاده، ادامه داد: در اجرای برنامه های دهه فجر امسال باید از ظرفیت فضای مجازی نیز به نحو احسن بهره برداری کرد.

به گزارش ایرنا، کیفیت گرایی در اجرای برنامه ها، سرلوحه قرار دادن نوآوری و خلاقیت با تکیه بر اصل نشاط اجتماعی، توجه ویژه به تبلیغات محیطی، بهره‌گیری از فضاهای مجازی و تولید محتوا از مصوبات این نشست بود.

در این نشست نمایندگان دستگاه های فرهنگی عضو کمیته‌ فرهنگی و هنری برنامه های پیش بینی شده در ایام دهه فجر را ارایه کردند و مقرر شد برنامه های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان به طور کامل اعلام شود.

ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، سپاه عاشورا، دانشگاه تبریز، حوزه هنری، شهرداری تبریز، سازمان اوقاف و امور خیریه، صدا و سیما، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نهاد کتابخانه های عمومی عضو کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر استان هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها