دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی: شهرستان‌ها به فوتبال بانوان بیشتر توجه کنند


دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی: شهرستان‌ها به فوتبال بانوان بیشتر توجه کنند

مشهد- ایرنا- دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: باید به فوتبال و فوتسال بانوان توجه بیشتری شود و ضروری است هیات‌های شهرستان‌ها 20 تا 30 درصد توان و وقت خود را به این موضوع اختصاص دهند.

محسن حیدری شنبه شب در آیین اختتامیه مسابقات فوتبال لیگ برتر و دسته یک کاشمر و همچنین گردهمایی هیات‌های ورزشی این شهرستان افزود: در دوره جدید هیات فوتبال استان سعی دارد با پشتکاری که تمام اعضا در سراسر استان خراسان رضوی دارند، پیشرفت این رشته ورزشی را تحقق ببخشد.

وی از کاشمر به عنوان یکی از شهرستان‌های پیشرو استان در رشته فوتبال یاد کرد که در سال‌های اخیر در این رشته موفقیت هایی به دست آورده است، اظهار داشت: علیرغم ظرفیتی که فوتبال و فوتسال کاشمر در گذشته داشته است، متأسفانه به خاطر کم توجهی‌هایی که در دوره‌ای به این ۲ رشته ورزشی شد، بخشی از توانایی خود را از دست داد.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی بیان کرد: با پشتکار و تلاش جامعه فوتبالی شهرستان، به مرور شاهد برگشت فوتبال و فوتسال کاشمر به روزهای اوج خود خواهیم بود.

نماینده کاشمر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار داشت: چندین پروژه نیمه‌کاره ورزشی در شهرستان‌های کاشمر و کوهسرخ داریم که پس از چندین سال هنوز به سرانجامی نرسیده‌اند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین افزود: تاکنون برای اعتبارات حوزه ورزش و جوانان در منطقه ترشیز پیگیری‌هایی بسیاری صورت گرفته است، به طوری که در یکی از پیگیری‌ها توانستیم ۴۰۰ میلیون تومان برای کمک به حوزه ورزش و جونان منطقه ترشیز جذب کنیم.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی از پروژه های ورزشی شهرستان که حتی تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند به خاطر کمبود اعتبار تاکنون به اتمام و بهره‌برداری نرسیده‌اند.

فرماندار کاشمر نیز گفت: امیدواریم در بودجه ۱۴۰۱ نگاه ویژه‌تری به حوزه ورزش و همچنین جوانان این شهرستان صورت گیرد.

مسلم ساقی با اظهار تأسف از اینکه ورزش جوانان مورد غفلت قرار گرفته‌ است، اظهار داشت: امیدواریم با در نظر گرفتن اعتبارات و سرفصل‌هایی در حوزه ورزش و جوانان، بتوانیم برای تکمیل زیرساخت‌های این بخش گام‌های بهتری برداریم.

وی سرانه فضای ورزشی کاشمر را کمتر از یک متر دانست و گفت: بخشی از فضاهای موجود هم فرسوده است و برخی پروژه‌ها که از سال‌ها قبل کلنگ آن زده شده، همچنان نیمه‌کاره باقی مانده‌اند.

رییس اداره ورزش و جوانان کاشمر نیز اظهار داشت: متاسفانه اعتبارات حوزه ورزش کاشمر در حد صفر است و اوضاع ورزش این شهرستان از نظر اعتباری اصلاً خوب نیست.

رضا شهنازی بیان کرد: اگر امکان باشد درخواست داریم تا همانند گذشته کمکی از سوی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی به جامعه ورزشی بشود و اعتباراتی به این حوزه اختصاص یابد.

وی تصریح کرد: ما جزو معدود شهرستان‌های استان هستیم که زمین چمن مصنوعی نداریم، امیدواریم به زودی با نظر مساعد مسوولان استان ساخت اولین چمن مصنوعی در شهر کاشمر آغاز شود.

در پایان از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان، ورزشکاران، داوران و مقام‌آوران فوتبال و فوتسال شهرستان کاشمر تجلیل شد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتر مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی