لیست قیمت کنسول بازی در بازار ایران


لیست قیمت کنسول بازی در بازار ایران

با توجه به نوسانات شدید قیمت کنسول‌های بازی در بازار، طرفداران بازی‌های ویدیویی، همواره به دنبال یافتن جدیدترین قیمت انواع پلی‌استیشن‌های سونی و ایکس باکس (https://itresan.com/tag/%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b3%e2%80%8c%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3/) وان و سری S هستند. در حال حاضر، آخرین نسخه پلی‌استیشن یعنی PS5 و مدل قدیمی‌تر یعنی PS4 و آخرین نسخه...

با توجه به نوسانات شدید قیمت کنسول‌های بازی در بازار، طرفداران بازی‌های ویدیویی، همواره به دنبال یافتن جدیدترین قیمت انواع پلی‌استیشن‌های سونی و ایکس باکس وان و سری S هستند. در حال حاضر، آخرین نسخه پلی‌استیشن یعنی PS5 و مدل قدیمی‌تر یعنی PS4 و آخرین نسخه ایکس‌باکس با نام ایکس‌باکس سری S و X در بازار ایران، یافت می‌شوند.

کنسول‌های نسل هشتم، در سال 2013 معرفی و عرضه شدند. در ابتدا کمپانی مایکروسافت، ایکس‌باکس وان را عرضه کرد، این شرکت قیمت ایکس‌باکس وان را 499 دلار اعلام کرد، البته پس از 3 سال، نسخه جدیدتر این کنسول، با نام ایکس‌باکس وان اس وارد بازار شد. قیمت این دستگاه 349 دلار بود.

در همان سال، سونی نیز پس از کنسول نه‌چندان موفق PS3، نسل بعدی کنسول‌های خود، با نام پلی‌استیشن 4 را وارد بازار کرد. قیمت PS4 در ابتدا 399 دلار اعلام شد. سونی پس از دو سال، نسخه بهینه کنسول خود را با طراحی جدید تحت نام پلی‌ استیشن 4 اسلیم معرفی کرد. نسخه پیشرفته کنسول سونی نیز در همان سال با نام پلی‌استیشن 4 پرو عرضه شد. قیمت PS4 Pro حدود 499 دلار بود.

اما در سال گذشته، هم سونی و هم مایکروسافت از کنسول‌های جدید خود رونمایی کردند، پلی‌استیشن 5 در دو نسخه دیجیتال و استاندارد یا همان سی‌دی‌خور به بازار عرضه شده و ایکس‌باکس نیز در دو نسخه سری X و S به بازار آمده است.

در جدول زیر، نگاهی به قیمت ps5 ، قیمت ps4 و قیمت ایکس باکس ایکس و وان و لوازم جانبی پرفروش آن‌ها، خواهیم داشت:

لیست قیمت کنسول بازی

نام مدل

میزان حافظه

قیمت

Playstation 5 standard

1TB

24.2 میلیون تومان

Playstation 5 digital

1TB

23.2 میلیون تومان

Playstation 4 pro

1TB

17.4 میلیون تومان

Playstation 4 slim

1TB

14.1 میلیون تومان

Xbox series X

1TB

19.6 میلیون تومان

Xbox one S

1TB

10.3 میلیون تومان

Xbox series S

512GB

9.9 میلیون تومان

Nintendo switch OLED

64GB

12.4 میلیون تومان

Nintendo switch lite

32GB

6.8 میلیون تومان

دسته playstation 5 dualsense

1.8 میلیون تومان

دسته Xbox one s

2 میلیون تومان

دسته Nintendo pro controller

_

2.3 میلیون تومان

دسته Nintendo joy con

_

2.4 میلیون تومان

همچنین شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی که درباره کنسول‌های بازی دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر