دستگاه های اجرایی در آزاد سازی حاشیه رودخانه کرج پیشقدم شوند


دستگاه های اجرایی در آزاد سازی حاشیه رودخانه کرج پیشقدم شوند

کرج- ایرنا- رییس کل دادگستری البرز از دستگاه‌های اجرایی استان که در حاشیه رودخانه کرج ساخت و ‌ساز انجام داده اند خواست برای آزادسازی متصرفات پیشقدم شوند.

حسین فاضلی هریکندی روز شنبه در جمع خبرنگاران افرود: براساس دستور رییس قوه قضاییه، روند تخریب بنای متعلق به دستگاه قضا در بستر رودخانه کرج، صبح امروز انجام شد.

وی با اشاره به اینکه قدمت این ساختمان ۵۰ سال است و به همین صورت به قوه قضاییه منتقل شده است، گفت: این ساختمان قدیمی که بعد از انقلاب به قوه قضاییه منتقل شده است، امروز تخریب شد.

فاضلی هریکندی تاکید کرد: با توجه به تاکیدات رییس قوه قضاییه باید در جریان تخریب این بناها تا حد امکان، از آسیب به مصالح و ابزارآلات ساختمانی که قابلیت استفاده دوباره را دارند، جلوگیری شو.

وی با اشاره به اینکه این اقدام قوه قضاییه 2 پیام دارد، اظهار داشت: اینکه دستگاه قضا عملاً قانونمندی را از خود شروع کرده و پیشقدم شده است و ثانیا به سایر متصرفان این پیام را می‌دهد که دستگاه‌های اجرایی، نهادهای عمومی و سایر ارگان‌هایی که در حریم و بستر رودخانه تصرف و مستحدثاتی دارند باید خودشان پیشقدم شوند.
رییس کل دادگستری استان البرز تاکید کرد:اقدام امروز قوه قضاییه مؤید عزم و اراده دستگاه قضایی برای اجرای قانون در راستای حفظ و صیانت از حقوق عامه است و امیدواریم با آزادسازی که امروز صورت می‌گیرد شاهد اجرای مقررات باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس