کتاب‌هایی با موضوع حضرت زهرا (س) در دسته‌بندی جداگانه قرار گرفت


کتاب‌هایی با موضوع حضرت زهرا (س) در دسته‌بندی جداگانه قرار گرفت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دلیل مصادف شدن برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، کتاب‌های مرتبط با بانوی دوعالم، ام ابی‌ها (س) در سایت نمایشگاه کتاب تهران در دسته‌بندی جداگانه و ذیل گروه دین قرار گرفت. به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، به دلیل تقارن ایام برگزاری دومین نمایشگاه...

کتاب‌هایی با موضوع حضرت زهرا (س) در دسته‌بندی جداگانه قرار گرفت

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به دلیل مصادف شدن برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، کتاب‌های مرتبط با بانوی دوعالم، ام ابی‌ها (س) در سایت نمایشگاه کتاب تهران در دسته‌بندی جداگانه و ذیل گروه دین قرار گرفت.

به گزارش ستاد خبری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، به دلیل تقارن ایام برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) کتاب‌های مربوط به سیره، زندگینامه و... و کتاب‌های تحقیقی درباره این حضرت در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران از دیگر آثار متمایز شده در دسته‌بندی جداگانه و ذیل گروه دین قرار گرفت.



علاقه‌مندان برای مشاهده و جست‌وجوی این کتاب‌ها می‌توانند به قسمت دسته‌بندی موضوعی در صفحه اول سایت دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران وارد شوند؛ در زیرمجموعه دین بر روی گزینه «حضرت فاطمه زهرا (س)» کلیک کرده تا به کتاب‌هایی که از سوی ناشران مختلف در این حوزه تالیف شده است، دسترسی پیدا کنند.

دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا دهم بهمن‌ماه ١٤٠٠ به مدت هشت روز ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به ketab.ir مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت