رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT


شرکت خودروسازی مرسدس بنز در حال آماده سازی نسل دوم کوپه اسپورت GT از خود...

رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT

شرکت خودروسازی مرسدس بنز در حال آماده سازی نسل دوم کوپه اسپورت GT از خود برای عرضه در سال ۲۰۲۳ است که پس از ورود نسل هفتم رودستر SL. به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

به گزارش سیناپرس، توسعه نسخه SL مرسدس بنز برای اولین بار به طور کامل توسط بخش عملکرد -AMG در افالترباخ آلمان انجام شده و نسخه GT بنز اساساً به عنوان یک نسخه کوپه از این خودرو معرفی شده و بخش عمده ای از زیرساخت های نمونه های پیشین را به اشتراک می گذارد.

به این ترتیب، تفاوت‌ های این نسخه جدید با محصولات قبلی حتی علی رغم استتار سنگین تصاویر منتشر شده در این مرحله آزمایشی اولیه به نظر می ‌رسد که عمدتاً محدود به یک خط سقف عقب تر و یک بخش سفارشی برای جلو پنجره است. نسل فعلی GT منحصراً یک خودروی دو نفره است، اما SL برای اولین بار در چندین نسل از یک جفت صندلی عقب استفاده می کند و رقبای مستقیم خود از جمله پورشه ۹۱۱ و فراری روما را از این نظر به چالش می کشد. به گزارش sinapress،البته در تصاویر منتشر شده مشخص نیست که فضای داخلی GT چقدر با SL متفاوت خواهد بود. به باور کارشناسان می توان انتظار داشت که GT تا حد زیادی از همان فرمول نسخه کانورتیبل خود پیروی کند.

این خودرو روی همان پلت ‌فرم آلومینیومی کاملاً جدید سوار شده که ادعا می ‌شود استحکام عرضی را تا ۵۰ درصد افزایش می‌دهد که به موتور و محورها اجازه می ‌دهد در پایین ‌تریم بخش شاسی قرار بگیرند. مشخص نیست که آیا نسخه GT از همین ویژگی SL پیروی می‌ کند یا خیر، اما احتمالاً این محصول جدیداز همان سیستم فرمان چرخ ‌های عقب برای بهبود عملکرد در پیچ‌ ها استفاده می‌ کند، در حالی که دیفرانسیل لغزش محدود با کنترل الکترونیکی می‌تواند به صورت استاندارد در محصول جدید بنز نصب شود.

به گزارش سیناپرس، از منظر فنی این محصول از همان موتور توربوشارژ دوقلو 4 لیتری V8 استفاده خواهد کرد که در دو نسخه SL آزمایش شده بود اگرچه احتمالاً این موتور در حالت قوی تر بوده و با قدرت ۵۷۷ اسب بخار می تواند در زمانی کمتر از ۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. بیشترین سرعت این خودرو حدود ۳۲۲ کیلومتر در ساعت بوده و نسخه پلاگین هیبریدی GT 63e نیز به زودی با استفاده از نسخه‌ ای از V8 الکتریکی ۸۳۱ اسب بخاری که در کوپه 4 در AMG GT جدید PHEV استفاده می‌شود، عرضه خواهد شد.

در خاتمه باید دید که آیا وزن این خودروی جدید بنز کمتر از وزن ۱۹۷۰ کیلوگرمی SL 63 خواهد بود یا خیر، اما انتظار می رود جزئیات بیشتری از این محصول در ماه های آینده با نزدیک شدن به تاریخ عرضه، ارائه شود.

مترجم: ابراهیم خسروپرست
منبع: autocar

#roydadhaye_mohem.iosSlider .slider .item{ height: 450px !important; } #roydadhaye_mohem{ height: 450px !important; } .iosSlider .prevButton { position: absolute; width: 28px; height: 28px; background-position: -20px -1068px; z-index: 2; top: 50%; left: 0; margin-top: -14px; opacity: 0.7; -webkit-transition: opacity 0.4s; -moz-transition: opacity 0.4s; -o-transition: opacity 0.4s; transition: opacity 0.4s; } .td>
رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT
رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT
رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT
رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT
رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT
رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT
هرگونه کپی برداری و انتشار مطالب از خبرگزاری بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.
لینک کوتاه
نظرات شما .socials{ background-size: 20px auto !important; height: 20px !important; width: 20px !important; margin-right: 0px !important; } .a2a_divider { border-left: 1px solid #000; display: inline; height: 16px; line-height: 16px; margin-left: -2px; margin-right: 10px; position: relative; top: -7px; } .social_linkedin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/linkedin_32.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_balatarin{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/balatarin-enlogo.png"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_cloob{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/cloob-logo-share.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .social_afsaran{ background-image: url("https://sinapress.ir/images/ir.afsaran.jpg"); background-repeat: no-repeat; display: inline-block; height: 32px; margin-right: 10px; width: 32px; } .commentsCont .content ul li, .commentReplyPlaceHolder li { background: -moz-linear-gradient(center top , #f6f6f6, #ffffff) repeat scroll 0 0 transparent; border: 1px solid #cccccc; border-radius: 6px; margin-bottom: 5px; } .commentsCont .content ul li .commentinfo, .commentReplyPlaceHolder li .commentinfo { background-color: #eee; border-bottom: 1px solid #ddd; height: 22px; line-height: 19px; padding: 2px 10px; } .commentsCont .senderName, .commentReplyPlaceHolder .senderName { margin-left: 10px; } .commentsCont .dateTime, .commentReplyPlaceHolder .dateTime { color: #666; margin-left: 4px; float:left; } .commentsCont .content ul li .commentBox, .commentReplyPlaceHolder li .commentBox { padding: 10px; } .commentsCont ul { list-style: outside none none; margin: 0; padding: 0; }

نظرات شما

متن *

نام *

ایمیل *

کد امنیتی* رونمایی از بنز کوپه اسپورت GT  [کد امنیتی جدید]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی