هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام/واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها رضایت بخش نیست


هشدار نسبت به افزایش کرونا در ایلام/واکسیناسیون در برخی شهرستان‌ها رضایت بخش نیست

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت:  افزایش آمار مبتلایان به کرونا یک هشدار است، گفت:میزان واکسیناسیون در برخی از شهرستان ها و برخی روستاها رضایت بخش نیست.


«محمدسبحان حسنی» در ستاد مدیریت کرونا از افزایش میزان مبتلایان به کرونا خبر داد و اظهار کرد: از فرمانداران خواست تا بر رعایت پروتکل‌ها و زدن واکسن نظارت داشته باشند و از میزان واکسیناسیون در برخی از شهرستانها ابراز نارضایتی کرد، گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به سویه جدید کرونا در کشور این روند افزایشی زنگ های خطر را به صدا در می آورد ما در هفته گذشته دو مورد فوتی و امروز نیز یک مورد فوتی داشتیم و این یک هشدار است.

وی با ابراز نارضایتی از میزان تزریق واکسن در برخی از نقاط شهری و روستایی از فرمانداران خواست تا بر واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کنند.

معاون سیاسی استاندار بر ضرورت اغنا سازی افکار عمومی و حضور میدانی همکاران دانشگاه علوم پزشکی در مناطق روستایی جهت واکسیناسیون افراد تاکید کرد و افزود: همکاران دانشگاه علوم پزشکی با مراجعه به روستاها و جاهایی که افراد کمتر تمایل و دسترسی به واکسیناسیون دارند در این خصوص فرهنگ سازی نمایند.

وی تاکید کرد: ‌ممکن است در هفته ی آینده روند روبه افزایش یا حتی یک پیک داشته باشیم و نباید مسائل را ساده انگاری کنیم و مدیران دستگاهها و مسئولین پرسنل خود را برای زدن دوز سوم واکسن ترغیب نمایند.

حسنی گفت: بانک ها باید در زمینه نصب سیستم تهویه مناسب در شعب مربوطه با استفاده از منابع مالی در اختیار اقدامات لازم را به عمل آورند.

وی با اشاره به رسالت خطیر رسانه ها در شرایط حساس کنونی گفت: رسانه ها پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند و امروز انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات در این شرایط خاص رسالت مهم و خطیر خبرنگاران است.

وی در ادامه بر انعکاس درست دستاوردهای نظام تاکید کرد و خواستار کمک رسانه ها در حل مشکلات پیش رو شد و گفت: رسانه می تواند با ارائه راه حل ها و انعکاس درست عملکرد باعث ایجاد انگیزه و ایجاد فضای خدمتی بیشتر در مدیران شود.

حسنی انتقاد سازنده و منصفانه را حق رسانه دانست و گفت: در کنار انتقاد منصفانه، توجه به نقاط قوت و ارائه راهکارها بسیار موثر خواهد بود و این تحول و تغییر رویکرد در رسانه در رفع مشکلات و تسهیل در توسعه اثرگذار خواهد بود.

وی در ادامه تولید محتوا را از کارکردهای مهم حوزه رسانه ها قلمداد نمود و گفت: ما می توانیم با ارائه مسائل و مشکلات به رسانه های دلسوز و متعهد مأموریت واکاوی و کندو کاو بیشتر بدهیم و شاهد کره گشایی در امور شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در ادامه ضمن اینکه خواستار آسیب شناسی در حوزه رسانه شد بر صحت و اخبار و اطلاعات و اشراف کامل خبرنگاران در مباحثی که قلم می زنند تاکید کرد گفت: امروز در این شرایط حساس همه ما در داخل یک کشتی نشسته ایم و اگر می خواهیم استان توسعه یابد، باید همه با هم همکاری کنیم و با نگاه مثبت مسائل استان را در مسیر توسعه پیش ببریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !