اولویت عمرانی ایلام تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و مصوبات سفر رییس ‌جمهور است


اولویت عمرانی ایلام تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و مصوبات سفر رییس ‌جمهور است

سرپرست معاونت عمرانی استاندار ایلام گفت: تکمیل پرژه های نیمه تمام و مصوبات سفر رییس‌جمهور در اولویت قرار خواهد گرفت و طبیعتاً در هر شهرستانی که پروژه ی نیمه تمام داشته باشیم پیگیری خواهیم کرد.

«سعید هژبری» در نشست شورای اداری استان و در مراسم معارفه‌ی خود با بیان اینکه باید توازن در توزیع، تخصیص و تعریف اعتبارات رعایت شود؛ توسعه هر استان منوط به توازن در بخش های مختلف است چراکه بخشی نگری به استان آسیب خواهد رساند، اظهار کرد: به آقای دکتر کرمی خداقوت می گویم و قطعا از تجربیات خوب ایشان بهره خواهم گرفت و در چهارچوب سیاست های ریاست جمهوری نگرش به حوزه ی عمرانی و خدمت صادقانه و جهادی برای مردم گام بر خواهم داشت.

وی با بیان اینکه تکمیل پرژه های نیمه تمام در اولویت قرار خواهد گرفت و طبیعتاً در هر شهرستانی که پروژه ی نیمه تمام داشته باشیم پیگیری خواهیم کرد، گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری به جد در دستور کار قرار خواهد گرفت و جذب اعتبارات و اوراق خزانه هم مورد توجه قرار خواهیم داد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های مهم دولت سیزدهم است، گفت: با توجه به گزارشاتی که وجود دارد اقدامات خوبی برای اجرای این طرح در سطح استان انجام گرفته که باید تداوم یابد.

هژبری با بیان اینکه اربعین حسینی به عنوان یک فرصت فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی برای استان محسوب می شود و این موضوع بسیار حائز اهمیت است و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود، تصریح کرد: توجه به طرح آمایش سرزمینی استان را ضروری است زیرا طرح‌های عمرانی باید با این سند بالادستی همخوانی داشته باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا