برد دلچسب پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم با شکست فولاد


برد دلچسب پرسپولیس در آغاز نیم فصل دوم با شکست فولاد

پرسپولیس با یک گل فولاد را شکست داد و هم امتیاز استقلال شد

برد ارزشمند پرسپولیس مقابل فولاد

تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند، پرسپولیس با ترکیب: حامد لک، سید جلال حسینی، فرشاد فرجی، سعید آقایی، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، منوچهر صفروف، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی عبدی و فولاد با ترکیب: علی غلام‌زاده، وحید حیدریه، مهران موسوی، موسی کولیبالی، مجتبی نجاریان، حمید بوحمدان، محمد آبشک،‌ محمدرضا عباسی، آیاندا پاتوسی، ساسان انصاری و لوسیانو پریرا به میدان آمدند.

فولادی ها که به دنبال انتقام بازی رفت و نزدیک کردن جایگاهشان در بین 5 تیم اول جدول بودند 15 دقیقه بازی رو طوفانی شروع کردند و چندین موقعیت خطرناک روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردند که نتیجه ای نداشت با رسیدن بازی به اواسط نیمه اول بازی کاملاً متعادل پیش رفت و موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد نشد، 10 دقیقه آخر نیمه اول پرسپولیس کاملاً حاکم بازی بود و چندین موقعیت ایجاد کرد و یک ضربه مهدی ترابی به تیر دروازه برخورد کرد. در نهایت بازی در نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

از حواشی بازی حضور وحید هاشمیان، ماریو تات، ملادن زگانیر و علی اصغر قربانعلی‌پور از اعضای کادرفنی تیم ملی برای دیدن بازی بود که برای در امان ماندن از سرمای هوا در جایگاه همیشگی خود ننشستند و چند دقیقه ای برای پیدا کردن جایگاه خود سرگردان بودند.

نیمه دوم پرسپولیس بازی رو بهتر شروع کرد و در دقیقه 46 یک صحنه مشکوک هند پنالتی در محوطه فولاد رخ داد که با اعتراض شدید کادر فنی پرسپولیس همراه بود اما داور خطایی اعلام نکرد.

سه دقیقه بعد و در دقیقه 49 پرسپولیس با توپ گیری ترابی روی یک ضد حمله توسط مهدی عبدی به گل رسید، بازی پس از گل کاملاً متعادل و کم موقعیت پیش رفت و موقعیت خطرناکی روی دروازه های دو تیم پیش نیامد و در نهایت پرسپولیس در پایان 90 دقیقه با همین نتیحه 1-0 به پیروزی رسید.

پرسپولیس با این برد 35 امتیازی و با یک بازی بیشتر هم امتیاز استقلال صدر نشین شد و فولاد 21 امتیازی ماند و در رده هشتم قرار گرفت.

پرسپولیس و فولاد روز 18 بهمن بار دیگر در سوپرکاپ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.



گردآوری: گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان