چرا مسی به اسطوره لیورپول توهین کرد؟


چرا مسی به اسطوره لیورپول توهین کرد؟

ستاره انگلیسی پیشین تیم فوتبال لیورپول فاش کرد که مهاجم آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن او را با لفظی زشت مورد خطاب قرار داده است.

به گزارش مشرق، جیمی کاراگر مدافع و کاپیتان سابق تیم فوتبال لیورپول و کارشناس فعلی فوتبال انگلیس در گفت‌وگو با نشریه لیورپول اکو فاش کرد که لیونل مسی به اظهارنظر چندی پیش او که انتقالش به پاری‌سن‌ژرمن را زیر سؤال برد واکنشی عجیب نشان داده است.

کاراگر گفت: مسی اصلا از دست من راضی نیست. من در ابتدای فصل یک از کریستیانو رونالدو ایراد گرفتم. گفتم که فکر نمی‌کنم پیوستن او به منچستریونایتد خرید خوبی برای این تیم باشد و مسی را مثال زدم و گفتم که فکر نمی‌کنم که مسی هم خرید خوبی برای PSG بوده باشد. در برنامه «فوتبال دوشنبه شب» بودم که یک پیام خصوصی در اینستاگرام برایم آمد. از خود او بود. من پیام‌های خصوصی‌ام را نشان نمی‌دهم اما او عملاً مرا یک الاغ خطاب کرد. او برنامه‌ «فوتبال دوشنبه شب» را تماشا می‌کند اما امیدوارم که این برنامه را هم نگاه کند، چون می‌خواهم به او بگویم"مسی من واقعاً دوستت دارم. تو بزرگترین بازیکن تمام تاریخی و در مقایسه با تو من یک الاغ بودم و این را قبول دارم اما با این حال من باز هم تو را در تیم منتخبم در سال گذشته قرار نمی‌دهم، چون تو به اندازه کافی بازی نکرد. اگرچه قهرمان کوپا آمه‌ریکا شدی اما این کافی نیست که من بازیکن خودم، محمد صلاح را از تیمم کنار بگذارم".

مسی تابستان سال گذشته برخلاف میل باطنی‌اش و به دلیل مشکلات مالی باشگاه بارسلونا برای پرداخت حقوقش مجبور به ترک این تیم شد و تنها تیمی که حاضر شد حقوق نجومی‌اش را بپردازد پاری‌سن‌ژرمن بود. او اما در پارک دو پرنس نتوانسته ریتمی که در بارسلونا داشت را تکرار کند و تعداد گل‌هایش به مراتب کمتر از چیزی بود که در بدو ورودش به PSG انتظار می‌رفت.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر