از برگزاری نشست های مستمر با بنیاد شهید تا لزوم آسیب شناسی عدم حضور جوانان در نماز جمعه


از برگزاری نشست های مستمر  با بنیاد شهید تا لزوم آسیب شناسی عدم حضور جوانان در نماز جمعه

نشست مشترک مدیر و اعضای ستاد نماز جمعه یاسوج با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید منوچهر فتاحیان» ظهر امروز (30 دی ماه) در نشست مشترک ستاد نماز جمعه یاسوج با مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: بنده خود را بزرگ شده منبر علما و پای درس و منبر آنها که در راستای مسیر انبیاء الهی است، می دانم.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شهید ملی و مربوط به شخص، جناح، قوم، قبیله و طبقه خاصی از جامعه نیست، گفت: این بنیاد به تنهایی قادر به ارائه خدمات به جامعه هدف نیست، بلکه دستگاه هایی که از نظر قانونی و اخلاقی در این راستا فعالیت دارند می توانند همیار و همکار ما باشند.

از برگزاری نشست های مستمر  با بنیاد شهید تا لزوم آسیب شناسی عدم حضور جوانان در نماز جمعه

حجت الاسلام «امیر مردانی» نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان بویراحمد، گفت: سرپرست جدید با روحیه جهادی و انقلابی جان تازه ای به بنیاد شهید بخشید.

رئیس ستاد نماز جمعه یاسوج نماز جمعه را یکی از اجتماعات شلوغ و پرجمعیت در کشور دانست و افزود: این اجتماع باشکوه پتانسیل بالایی برای همه ادارات و نهادها دارد.

وی به نشست مشترک با جمعی از افراد صاحب نظر در دفتر نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج و پیشنهاد برگزاری برنامه های مشترک ستاد نماز جمعه با بنیاد شهید توسط این افراد اشاره کرد و ادامه داد: برگزاری آئین تجلیل از خانواده معظم شهدا به صورت هر هفته یا ماهانه از موارد مطرح شده در این نشست بود.

حجت الاسلام مردانی فضاسازی مصلی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران با استفاده از طرح های ابتکاری را از دیگر پیشنهادها برشمرد و گفت: هفته گذشته نیز نشستی با آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در راستای اجرای برنامه های فرهنگی مشترک برگزار شد و امیدواریم شاهد خروجی هرچه بهتر برنامه های پیشنهادی در نشست ها باشیم.

از برگزاری نشست های مستمر  با بنیاد شهید تا لزوم آسیب شناسی عدم حضور جوانان در نماز جمعه

«سید اله رحم علوی» نیز در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، به فعالیت ستاد نماز جمعه با همکاری این بنیاد اشاره کرد و گفت: ستاد نماز جمعه در سنوات قبل کار قرائت وصیت نامه شهدا را در دستور کار قرار داد و این کار در عمل انجام گرفت.

این عضو ستاد نماز جمعه یاسوج با اشاره به اینکه نماز جمعه در طول 52 هفته در سال هر روز جمعه برگزار می شود، افزود: بنیاد شهید می تواند برای هر هفته وصیت یک شهید را برای قرائت به ستاد نماز جمعه یاسوج ارائه کند.

وی ضمن تاکید بر گرامی داشت یاد و خاطره یاد و نام شهدا در همه زمان ها و مکان ها، اظهار کرد: پیشنهاد می شود یکی از فرزندان شاهد به عنوان رابط فرزندان شهدا با ستاد نماز جمعه در ارتباط باشد.

از برگزاری نشست های مستمر  با بنیاد شهید تا لزوم آسیب شناسی عدم حضور جوانان در نماز جمعه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن