باید الگوهای فرهنگی را به جامعه معرفی کنیم


باید الگوهای فرهنگی را به جامعه معرفی کنیم

با وارداتی خواندن آسیب‌های اجتماعی، گفت: آسیب‌های اجتماعی کنونی در جامعه ماحصل شبیخون فرهنگی بوده و ملزم به معرفی الگوهای فرهنگی به جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید جواد هاشمی مهر» امروز (۲۹ دی ماه)در نشست کارگروه امور بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در نشست گذشته مصوب شد نمایشگاه حجاب و عفاف برگزار شود با ادارات هم مکاتبه شد، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر لزوم برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در سطح استان تاکید کرد و گفت: در نتیجه غفلت متولیان، شاهد فرهنگ غربی و آسیب‌ های اجتماعی در جامعه هستیم که اثرات نامطلوبی در جامعه داشته است.

وی با بیان اینکه نزاع‌های اخیر تبعات بدی برای استان داشته، افزود: متولیان و دستگاه‌های فرهنگی به جای اینکه در این زمینه چاره‌اندیشی کنند، خود را مبرا می‌دانند و دیگران را متهم می‌کنند.

هاشمی مهر با اشاره به وضعیت فضای مجازی و سایت‌های استان، گفت: بسیاری از سایت‌های خبری و فضای مجازی بچه‌های انقلابی و پای‌بند به انقلاب و نظام هستندف اما عده کمی به جای فرهنگ‌سازی اقدام به تشویش اذهان عمومی و پمپاژ ناامیدی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از فعالان فضای مجازی و دارندگان سایت‌های استانی می‌خواهم در کنار دستگاه‌ های فرهنگی و برای بهبود این شرایط کمک کنید.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن همین معرفی الگوهای غربی است، مقام معظم رهبری چند بار تذکر دادند که مراقب شبیخون فرهنگی باشیم، اما غفلت کردیم و به راحتی همه ارزش‌های فرهنگی و دینی به فراموشی سپرده شد.

هاشمی مهر با وارداتی خواندن آسیب‌های اجتماعی، این آسیب‌ های کنونی در جامعه را ماحصل شبیخون فرهنگی دانست و افزود: ملزم به معرفی الگوهای فرهنگی به جامعه هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به راه‌اندازی نمایشگاه عفاف و حجاب بر انجام کارهای بیشتر در حوزه فرهنگی تاکید کرد و افزود: نمایشگاه به بهترین شکل و با عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب عرضه شود.

وی با تاکید بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، گفت: از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری بهتر این نمایشگاه استفاده شود.

«نادیا صداقت» هم در این نشست، گفت: این نمایشگاه به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام مادر برگزار می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از تولید کنندگان محصولات فرهنگی داخل و خارج استان برای حضور در این نمایشگاه جهت عرضه پوشش‌های اسلامی دعوت به عمل می‌آید.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کل‌کل مهران مدیری و نیما شعبان‌نژاد با چاشنی بینی!