«انواع آینده در قرآن» موضوع امروز برنامه قرآن و اندیشه


«انواع آینده در قرآن» موضوع امروز برنامه قرآن و اندیشه

«قرآن و اندیشه» عنوان برنامه شبکه رادیویی قرآن است که به موضوعات تربیت توحیدی و آینده پژوهی می پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «قرآن و اندیشه» عنوان برنامه شبکه رادیویی قرآن است که روز های سه شنبه و چهارشنه هر هفته ساعت ۲۱:۰۰ به روی آنتن رادیو قرآن می رود.



«قرآن اندیشه» کاری از گروه علوم قرآنی شبکه رادیویی قرآن می باشد که روز های سه شنبه به تهیه کنندگی مونا توسلی ، اجرای حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم باقرزاده ، پژوهشگر در حوزه مهدویت و کارشناسی حجت الاسلام مجتبی کلباسی، مولف، محقق و مدیر مرکز تخصصی مهدویت و حجت الاسلام دکتر غلامرضا بهروزی لک، استاد دانشگاه باقر العلوم با موضوع آینده پژوهی تقدیم شنوندگان می شود .



این برنامه روزهای چهارشنبه به تهیه‌کنندگی علیرضا صفرزاده ، اجرای کارشناسی حجت‌الاسلام دکتر میثم حقگو و کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین استاد عبدالکریم بهجت پور ، مدیر حوزه های علمیه خواهران و صاحب تفسیر همگام با وحی به موضوع تربیت توحیدی بر اساس ترتیب نزول سوره های قرآن کریم می پردازد . تبیین و بررسی تاثیرپذیری از نکات تربیتی قرآن کریم همگام با مردم عصر نزول از طریق ترتیب نزول از دیگر اهداف این برنامه می باشد که در فواصل برنامه با پخش فراز تلاوت های مرتبط با موضوع بحث و همخوانی های متناسب به این موضوع پرداخته می شود.

پایان پیام/35

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی