یک‌سوم بستری‌های کرونایی خوزستان در بخش‌های ویژه‌اند


یک‌سوم بستری‌های کرونایی خوزستان در بخش‌های ویژه‌اند

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری حدود 130 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان، گفت: یک‌سوم این بیماران در بخش‌های ویژه بستری هستند.

دکتر محمدحسین سرمست در جمع خبرنگاران با اشاره به اعمال دستورالعمل‌های شرایط زرد در خوزستان اظهار کرد: لزومی ندارد منتظر تغییر رنگ‌بندی شهرها باشیم و پس از آن احتیاط‌های اجتماعی را انجام دهیم؛ باید از هم‌اکنون فرص کنیم شرایط زرد است و احتیاط مربوط به شرایط زرد از جمله کاهش برگزاری اجتماعات اعمال شود. باید پیشاپیش احتیاط شود تا در شرایط رنگ‌بندی زرد قرار نگیریم.

وی با اشاره به وضعیت بیماران بستری کرونا گفت: در حال حاضر حدود ۱۳۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند که یک‌سوم این بیماران در بخش‌های ویژه بستری‌اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: بیمارستان‌ها نیز برای مقابله با پیک احتمالی آمادگی لازم را دارند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به مراقبت‌ها در مرزها گفت: وطیفه مجموعه بهداشت، بیماریابی است و قرنطینه بیماران بر عهده ما نیست. برای قرنطینه مبتلایان به کرونا که از مرزها وارد کشور می‌شوند نیاز به همکاری بیماران داریم اما شاهد مقاومت این افراد هستیم. از طرف دیگر نیز باید شرایط قرنطینه مبتلایان به کرونا در مرزها اصلاح و فراهم شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس