40 کانون برتر در مرحله نهایی داوری فهما انتخاب شدند


40 کانون برتر در مرحله نهایی داوری فهما انتخاب شدند

سعادتی با بیان اینکه با نظر هیئت داوران، 40 کانون به عنوان برتر، شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر فهمای 1400 انتخاب شدند، گفت: همه 1600 کانون راه یافته به مرحله استانی تقدیر می شوند.

«سعید سعادتی» در گفت وگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به داوری های مرحله نهایی فهمای ۱۴۰۰، اظهار کرد: پس از چند مرحله بررسی و داوری در سطوح استانی و ستادی با حضور داوران ممتاز، سرانجام ۱۲۰ کانون به مرحله نهایی راه یافتند و داوری در مرحله نهایی، شب گذشته (چهارشنبه، ۲۹دی ماه) به پایان رسید، سرانجام با نظر هیئت داوران، ۴۰ کانون به عنوان برتر، شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر انتخاب شدند.

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: ستاد فهما هم از این ۴۰ کانون و هم از ۸۰ کانون دیگر راه یافته به مرحله نهایی داوری، با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل می آورد. همچنین همه ۱۶۰۰ کانون راه یافته به مرحله استانی تقدیر می شوند هرچند میزان هدایا قطعا در هر یک از مراحل و سطوح مختلف، متفاوت خواهد بود.

وی اضافه کرد: تلاش داریم تقدیر از کانون‌های برتر و منتخبان قبل از پایان سال ۱۴۰۰ صورت گیرد که در این زمینه در حال را رایزنی با برخی از مسئولان عالی رتبه کشور به منظور حضور و سخنرانی در ویژه برنامه اختتامیه فهما باشیم.

سعادتی در پایان با بیان اینکه مراحل انتخاب کانون های پایتخت فهما و شهرستانی، در هفته اول بهمن ماه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: اسامی منتخبان در مراحل مختلف سومین رویداد ملی فهما، به زودی اعلام می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم