برگزاری جشن خانوادگی میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران نور»


برگزاری جشن خانوادگی میلاد حضرت زهرا (س) در کانون «منتظران نور»

نیکجو از برگزاری آیین جشن خانوادگی میلاد بانوی مهربانی ها، حضرت زهرا (س) به همت کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: میلاد بانوی مهربانی ها فرصتی شد تا با برگزاری یک گردهمایی خانوادگی، شاخصه های این بانوی بزرگ جهان اسلام تبیین و الگوی راه مان قرار بگیرد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این کانون قرار است با برگزاری جشن خانوادگی میلاد حضرت زهرا (س)، سهم کوچکی را نسبت به خاندان عصمت و طهارت (ع) و همچنین ادای احترام به بی بی 2عالم بردارد.

وی با اشاره به حضور پرشور بانوان در این جشن، بیان کرد: این آیین همراه با اجتماع بزرگ بانوان و دختران محله و همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

نیکجو عنوان کرد: اجرای برنامه های شاد و متنوع و اهدای جوایز به افرادی که نام و القاب حضرت زهرا (س) را دارا هستند از دیگر عناوین این ویژه برنامه است.

وی ادامه داد: این آیین با سخنرانی رئوفی از کارشناسان مذهبی و مولودی خوانی ذاکری از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (ص) برگزار می شود.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم به زمان برگزاری این آیین جشن و سرور اشاره کرد و اظهار داشت: این برنامه روز یکشنبه سوم بهمن ماه از ساعت 19 برگزار می شود.

نیکجو در پایان از اهالی مسجد، اعضای کانون و خانواده های آنان برای شرکت در این ویژه برنامه جشن و شادی دعوت کرد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)