منتخبان فهمای 1400 مشخص می‌شوند/ مهارت‌افزایی نخبگان مسجدی را با جدیت دنبال می‌کنیم


منتخبان فهمای 1400 مشخص می‌شوند/ مهارت‌افزایی نخبگان مسجدی را با جدیت دنبال می‌کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین ارزانی با بیان اینکه منتخبان فهمای 1400 مشخص می‌شوند، گفت: مهارت‌افزایی و دانش‌افزایی برترین‌های سومین دوره رویداد ملی فهما را به صورت جدی و بلافاصله پس از پایان هر دوره دنبال می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با یان اینکه سومین رویداد ملی فهما با شعار #به توان مردم و با وجود شرایط کرونایی و وضعیت کشور به خوبی برگزار شد و امروز و فردا مرحله نهایی داوری آن برگزار می شود، اظهار کرد: ان‌شاءالله امشب (پنجشنبه، ۳۰ دی ماه) نفرات برتر هم مشخص می شوند، حدود 20 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد کشور در 12 رواق تخصصی در این رویداد ملی به رقابت پرداختند که از میان آنها سه هزار و 200 کانون در مرحله اول و در سطح استان انتخاب شدند.

رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: از میان سه هزار و 200 کانون حدود 400 کانون بنابر شاخصه های مختلف انتخاب شدند و از میان این 400 کانون نیز در مرحله نیمه نهایی و با ارزیابی های دقیق و در پنج مولفه، سرانجام 70 کانون به داوری های نهایی راه یافتند.

وی ادامه داد: رویداد ملی فهما رقابتی سالم و مومنانه میان بچه های مسجد و همراه با استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی است.

دکتر ارزانی در ادامه گفت: تمام هدف ما از برگزاری رویداد ملی فهما شناسایی استعدادهای برتر و مهارت افزایی و دانش افزایی نفرات برتر بلافاصله پس از پایان هر دوره رویداد فهما است. هدف مهم و نهایی ما از این فعالیت ها جذب بیشتر مردم به مسجد و معرفی بچه های مسجد به جامعه و عموم مردم است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله نفرات برتر رویداد ملی فهما که در فرآیند داوری کاملا منصفانه و عادلانه انتخاب می شوند، بتوانند افراد مفیدی برای کشور، نظام و کانون فرهنگی هنری باشند و در جذب افراد به مسجد نیز موفق عمل کنند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان