انتشار کتاب زندگینامه 32 شهید «شهرک جوادیه» شیراز توسط کانون «شهدای جوادیه»


انتشار کتاب زندگینامه 32 شهید «شهرک جوادیه» شیراز توسط کانون «شهدای جوادیه»

نریمانی، از انتشار کتاب زندگینامه 32 شهید «شهرک جوادیه» شیراز توسط کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» خبر داد و گفت: این کتاب در سال 1389 تهیه و تدوین شده است که به معرفی هر کدام یک از شهیدان این شهرک خواهد پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد نریمانی» شامگاه (چهارشنبه ۲۹ دی) در برنامه بازدید از کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرک «جوادیه» شیراز ضمن تشریح فعالیت های انجام شده، گفت: در رشته های مختلف مشغول فعالیت هستیم در حال حاضر فعالیت های قرآنی کلاس های تخصصی در رشته های روخوانی، تجوید و حفظ در رده‌های نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان در حال برگزاری است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهرک «جوادیه» شیراز افزود: در زمینه فعالیت های ورزشی سبک ورزش های رزمی آزاد، ژیمناستیک و ورزش باستانی و پهلوانی در حسینیه برگزار می شود که مخاطبین خوبی دارد.

نریمانی با اشاره به اجرای برنامه های اردویی و تفریحی، ادامه داد: قسمت مشاوره کانون فرهنگی هنری در زمینه های تحصیلی، خانواده و اشتغال در حال ارائه خدمات به اهالی اهالی این منطقه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» با اشاره به دیگر برنامه ها، اظهار داشت: فعالیت های هنری به ویژه در رشته های تئاتر، سرود و فیلم سازی اجرا می شود و در زمینه فضای مجازی نیز اصحاب مسجد تولید و انتشار محتوا را دنبال می کنند.

نریمانی ضمن تاکید بر اینکه در زمینه جذب نوجوانان و نونهالان برنامه‌های ویژه‌ای اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: آشنایی با سیره شهدا، واحد مستقل و فعالی است که به همت اعضای کانون فرهنگی هنری و پایگاه مقاومت بسیج مسجد برنامه هایی نظیر یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا و برگزاری اردو های راهیان نور را انجام می دهد.

وی، همچنین از انتشار کتاب زندگینامه ۳۲ شهید «شهرک جوادیه» شیراز توسط کانون فرهنگی هنری «شهدای جوادیه» خبر داد و گفت: این کتاب در سال ۱۳۸۹ تهیه و تدوین شده است که به معرفی هر کدام یک از شهیدان این شهرک خواهد پرداخت.

خاطرنشان می شود؛ با حضور «حمیدرضا قانعی»، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و حجت الاسلام «حسین امیدی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس و با همراهی امام جماعت و اصحاب مسجد از برنامه های کانون شهدای جوادیه در مسجد صاحب الزمان (عج) واقع در شهرک شهید بهشتی شیراز بازدید به عمل آمد.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...