شروع به کار شرکت Altos Labs برای مقابله با مرگ و جاودانگی


شروع به کار شرکت Altos Labs برای مقابله با مرگ و جاودانگی

شرکت Altos Labs متعلق به جف بزوس، برای شکست دادن مرگ و نامیرایی 3 میلیارد دلار سرمایه جذب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان - شرکت Altos Labs که متعلق به جف بزوس است، رسما از آغاز به کار خود خبر داد و اطلاعاتی درباره سازوکار و تیم محققانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش آبزرور، هدف این استارتاپ ایجاد شرایطی است که سلول‌ها بتوانند بیماری‌ها، صدمات و معلولیت‌ها را معکوس کنند و در نهایت مرگ را شکست دهند و انسان را فنا ناپذیر کنند! شرکت آلتوس لبز قرار است ابتدا در سن دیگو و خلیج سن فرانسیسکو آمریکا، کمبریج بریتانیا و ژاپن فعال شود.

جالب است بدانید گروهی از دانشمندان برنده جایزه نوبل، متخصصان برجسته و رهبران صنعت پزشکی، با این استارتاپ همکاری دارند. محققان ارشد این استارتاپ به رهبری خوان کارلوس ایزپیسوا بلمونته استاد سابق موسسه سالک، ولف رایک استاد افتخاری کمبریج و پیتر والتر محقق مرکز پزشکی هاوارد هیوز، به دنبال پاسخ برای سوالات عمیق علمی درباره فناناپذیری خواهند بود.

شروع به کار شرکت Altos Labs برای مقابله با مرگ و جاودانگی

تیم مدیران آلتوس لبز شامل هل بارون مدیر علمی شرکت GlaxoSmithkline، ریک کلاوسنر مدیر سابق موسسه ملی سرطان آمریکا و ان لی کارلون معاون سابق Genentech است. در هیئت مدیره آن نیز افرادی مثل فرانسیس آرنولد برنده نوبل شیمی ۲۰۱۸، جنیفر دودنا برنده نوبل شیمی ۲۰۲۰ و دیوید بالتیمور برنده نوبل پزشکی ۱۹۷۵ ایفای نقش می‌کنند.

در اطلاعیه منتشر شده این شرکت، اعلام شده که این استارتاپ توانسته ۳ میلیارد دلار جذب سرمایه داشته باشد تا نه تنها بتواند تحقیقات خود را انجام دهد، بلکه شرایط تبدیل اطلاعات به دارو و روش‌های درمانی را نیز داشته باشد.

بیشتر بخوانید

بدهی ۱۱ میلیارد دلاری ایلان ماسک به دولت فدرال

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا