فال روز: فال روزانه یکشنبه 3 بهمن 1400


فال روز: فال روزانه یکشنبه 3 بهمن 1400

برای آگاهی از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز یکشنبه 3 بهمن 1400 فال روزانه را بخوانید.

فال روز: فال روزانه یکشنبه 3 بهمن 1400
به گزارش پول نیوز، مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش، ولی نیم نگاهی بهش داشته باش؟! اگر با این مثل موافق هستید می‌توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید.


فال شخصی برای متولدین ۳ بهمن:


امسال زمان تغییرات بزرگ است. نه تنها نتیجه تلاش هایتان را خواهید گرفت، بلکه شانس نیز با شما خواهد بود. سعی کنید از فرصت‌هایی که در مقابل تان، به خصوص در زمینه کاری، قرار می‌گیرد، استفاده کنید. یکی از نزدیک‌ترین‌های زندگی تان شما را در رسیدن به هدفی که در سر دارید، یاری می‌کند؛ بنابراین ارتباط تان را با دیگران حفظ کنید. در اواخر سال نظرتان در مورد بسیاری از مسایل تغییر می‌کند، به طوری که تصمیم‌های جدیدی در زندگی تان می‌گیرید که به نفع تان، به خصوص در آینده، خواهد بود. سلامت بهترین نعمتی است که در زندگی دارید، بنابراین از مشکلات کوچک متاثر نشوید و شکرگزار باشید. سورپرایزی در راه است، از آن نهایت لذت را ببرید.

♈ فال روزانه متولدین فروردین
با فردی بگو مگویی داشته اید، اگر می‌خواهید این موضوع همین جا تمام شود، انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. دیگران به توجه و مراقبت شما احتیاج دارند، آن‌ها را فراموش نکنید. در مورد موضوعی بسیار لجباز و یکدنده اید و هیچکس نمی‌تواند نظر شما را تغییر دهد. اما بد نیست موضوع را از زاویه دیگری هم بررسی کنید. این نه تنها به نفع تان است، بلکه فکرتان را در مورد تصمیم گیری‌های بعدی نیز باز می‌کند. در انتظار فردی هستید که به زودی خودش را به شما می‌رساند و انتظار‌های شما به پایان می‌رسد. شما نیازمند تغییر محیط یا تغییر آب و هوا هستید، به سفر بروید. در رابطه با یک موقعیت احساس نارضایتی و ناخشنودی دارید. تحمل و سکوت بیهوده نکنید، یک گفتگوی ساده مشکلات را به سرعت رفع می‌کند. این روز‌ها از به چالش کشیدن فردی لذت فراوان می‌برید، دلتان می‌خواهد که توان خود را در برابر او به رخ بکشید. حواستان باشد که زیاده روی نکنید.

♉ فال روزانه متولدین اردیبهشت
چند وقتی است به فکر شروع کاری هستید، اما موانعی بر سر راهتان وجود دارد که با کمی احتیاط و برنامه ریزی می‌توانید تمام آن‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. در این راه افراد با تجربه می‌توانند پیشنهاد‌های خوبی را به شما دهند، نظرات آن‌ها را نادیده نگیرید. امروز جسارت لازم را به دست آورده اید تا دست به تغییری که مدتهاست می‌خواهید در رابطه عاطفی خود ایجاد کنید، بزنید. حال که رابطه عاطفی شما پر از عشق و احساسات رمانتیک است، قدم‌های اول را بردارید. اگر چه شجاعت شما سر به فلک کشیده، اما مراقب باشید که از مسیر خود منحرف نشوید. به شدت مشغول بررسی و کندوکاو روی وضعیت مالی تان هستید و درصدد به نحوی به آن سر و سامان بدهید. به رازی پی می‌برید که بسیار شگفت زده تان می‌کند. وقت آن رسیده که پاهایتان را روی زمین محکم کنید و اهداف بلند پروانه خود را کنار گذاشته و واقع گرا باشید. حواس تان باشد معامله‌ای که امروز می‌کنید در آینده ارزشی مضاعف پیدا می‌کند.

♊ فال امروز متولدین خرداد
این روز‌ها به شدت خیال‌پرداز شده‌اید. اگر چه در تلاش هستید تا در دنیای واقعی خود باقی بمانید و رفتار طبیعی از خود نشان دهید، اما نیرویی شما را از این کار باز می‌دارد طوری که دوست دارید بال‌هایتان را باز و در آسمان‌ها پرواز کنید. اگر به طور موقت در دنیای خیال خود سیر کنید، آسیبی به شما وارد نخواهد شد، اما حواستان باشد که در این کار زیاده روی نکنید. اگر تعادل را در تمام جنبه‌های زندگی تان به کار گیرید، پیشرفت و موفقیت شما حتمی خواهد بود. به زودی در رابطه عاطفی تان تغییری بزرگ رخ می‌دهد که باری را از روی دوش تان بر خواهد داشت. او به خوبی می‌داند که دلبسته اش هستید. در راه عشق باید کمی صبور و شکیبا باشید. خرید برای تان سودمند است، اما الان فروش به صلاحتان نیست. سعی کنید از فردی چاپلوس و دو رو فاصله بگیرید. تشخیص او از دیگران کار سختی نیست. اگر دچار ناراحتی جسمی هستید، هر چه زودتر به درمان آن بپردازید. از مشکلات ریز و درشت نترسید و بیهوده عقب ننشینید.

♋ فال روزانه متولدین تیر
روی خوش شما باعث شده که دیگران به سمت شما جذب شوند. در این زمان داشتن دیدگاهی مثبت و روشن می‌تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به ندای قلب خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می‌کند. اگر مجرد هستید، توصیه می‌کنیم که کمی مسایل را ساده‌تر بگیرید. شما فرد ایده‌آلی هستید، اما اگر بخواهید منتظر فردی بی عیب و نقص باشید، هیچگاه به آرزویتان نخواهید رسید. این شمایید که باید شرایط مطلوب را فراهم کنید. فعالیت هایتان کمی محدود شده است. ناراحتی‌های فکری برای شما مسئله ساز خواهد شد. بنیه جسمی تان کمی ضعیف شده، آن را تقویت کنید. پیشنهاد تازه‌ای به شما می‌شود که به نفعتان است. مشکلات را به حال خود نگذارید. از تجربه گذشته استفاده کنید و سد‌ها را به عقب برانید. خوب زندگی کنید که زندگی تان دوباره تکرار نخواهد شد. ناامیدی زهر کشنده زندگی است.

♌ فال و طالع بینی متولدین مرداد
کنترل احساسات در چنین روزی برایتان دشوار است، اما نگران نباشید بگذارید دلتان به هر جا که دوست دارد، شما را با خود ببرند. جهان خیال یکی از امن‌ترین جا‌هایی است که می‌توانید به آن پناه ببرید بنابراین از دور شدن از واقعیت نگرانی به دل راه ندهید. اگر دلتان می‌خواهد خاطرات گذشته خود را مرور کنید، این کار را انجام دهید. به زودی سفری در پیش دارید که تغییری در زندگی شما ایجاد می‌کند. سعی کنید در این شرایط تنها نمانید و از تک تک لحظات زندگی تان در کنار دیگران لذت ببرید. به جای آنکه دست به دامن این و آن شوید، تصمیمی که باید بگیرید و به آن عمل کنید. جابجایی‌ای خواهید داشت. موقعیتی برایتان پیش می‌آید که بوسیله آن به مسائل مهمی پی خواهید برد. افراد بسیاری به زندگی شما حسادت می‌کنند، سعی کنید از آن‌ها دوری کنید تا از شرشان در امان باشید. کار‌های شما را وسواس و نگرانی به عقب می‌اندازد. بهتر است تا حدودی انعطاف از خودتان به خرج دهید.

♍ فال امروز متولدین شهریور
امروز با فردی که رفتار بدی از خود نشان می‌دهد، درگیر می‌شوید و با او بحث می‌کنید. یادتان باشد که این رفتار شاید از دید او آنقدر‌ها هم بد نبوده باشد پس بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می‌خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. برای این که کمی حال و هوایتان عوض شود، با دوستان تان قراری بگذارید و کمی خوش بگذرانید. زمان خوبی برای دریافت انرژی‌های مثبت از طبیعت است پس یک پیاده روی می‌تواند بهترین کار در حال حاضر برای شما باشد. این تنها وظیفه شما نیست که همیشه راه حل پیدا کنید و مشکلات را حل کنید. ایام به کام شماست. با مردم مدارا کنید، حتی با دشمنانتان. مغرور نباشید و قدر نعمت هایتان را بدانید. افراد خانواده تان بیش از این‌ها به شما نیاز دارند. مواظب ریا کاری شخصی باشید. نذر خود را هر چه سریعتر ادا کنید. خود را اسیر یک جنبه از زندگی نکنید. پس انداز را جدی بگیرید.

♎ طالع بینی روزانه متولدین مهر
این روز‌ها روابط اجتماعی تان را با دیگران بیشتر کنید. دوستی نزد شما می‌آید و از مشکلاتش برایتان می‌گوید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می‌کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم‌های او به روی واقعیت است پس این کار را انجام دهید تا راه اشتباه را انتخاب نکند. در انتهای روز تلفنی به شما می‌شود که خبر غیر منتظره‌ای را به گوش تان می‌رساند. سعی کنید قبل از هر تصمیم و قضاوتی خوب در مورد آن اطلاعات به دست آورید. استعداد شما در زمینه‌ای خاص بروز می‌کند و سرچشمه پیشرفتتان می‌گردد. فریب فردی که خود را غمخوار شما نشان می‌دهد نخورید، خیلی از رفتارهایش نمایشی و ساختگی‌ست. افکار پریشان را از خود دور کنید. هیچکس نمی‌تواند برای آینده شما تصمیم بگیرد. با فکری باز به جنگ مشکلات بروید که هیچ دردی بی درمان نیست. به موقعیت خوبی دست پیدا خواهید کرد.

♏ فال روزانه متولدین آبان
در تصمیم گیری بین دو راه گیر کرده اید. لازم نیست که یکی از آن راه‌ها را انتخاب کنید. اگر فردی می‌تواند بین این دو دنیا پلی بزند، آن فرد خود شما هستید. پس خودتان را دست کم نگیرید و اولین قدم را برای اتصال این دو دنیای مختلف بردارید. به زودی زندگی تان به تعادل باز می‌گردد و شما نیز خشنود و راضی خواهید بود. کار‌های هنری مانند نقاشی، بافتنی، آشپزی یا حتی موسیقی می‌تواند به شما در این راه کمک کند. انتظارتان پایان می‌یابد. موقعیتی برایتان پیش می‌آید که به راز مهمی پی خواهید برد. اجازه ندهید افراد منفی گرا فکر و ذهنتان را آلوده کنند. روی توانایی‌های خود تمرکز کرده و برای شغلتان ارزش بیشتری قائل شوید. او که باید به ذات نیکوی شما پی خواهد برد. شما باید در قبال مسئولیت‌های خود پاسخگو باشید، بهتر است خود را برای اتفاقات آینده آماده کنید.

♐ فال روزانه متولدین آذر
امروز برای رویاهایتان برنامه ریزی کنید و تا تبدیل آن‌ها به واقعیت از پا ننشینید. به جای عقل این بار به تخیل تان اجازه دهید تا امور را به دست گیرند و راه درست را به شما نشان دهند. تا قدم اول را برندارید نمی‌توانید مسائل را پیش بینی کنید. به خودتان اعتماد کنید تا به آنچه می‌خواهید، برسید. در کاری با دیگران در حال رقابت هستید. سعی کنید ناامید نشوید و تمام انرژی خود را برای رسیدن به نقطه پایان به کار گیرید. شما توانایی‌های بالایی دارید، تنها کافی است به خودتان اعتماد کنید. روز‌های جاری برایتان اهمیت فراوان دارد. روی هدف و برنامه خود بیشتر تمرکز کنید و احساس خستگی و کسالت را از خود دور کنید. فردی که انتظارش را داشتید با دستی پر به دیدنتان می‌آید، به جای آن که شاخه‌های گل را در دست او بشمارید، سعی کنید کمی واقع بین باشید. بهتر است برای شناخت بیشتر شخصی بیشتر تلاش کنید. تندی و عصبانیت را کنار بگذارید تا کارتان درست پیش برود.

♑ فال روز متولدین دی
احساس می‌کند که بار سنگینی روی دوش تان است و دوست دارید که هر چه سریعتر از آن رها شوید. این رفتار نتیجه تنبلی و در رفتن از زیر بار مسئولیت‌هایتان است. شاید این راهی که انتخاب کرده‌اید همین حالا جواب دهد، اما در آینده ممکن است برایتان دردسر ساز شود. سخت کوشی کلید موفقیت شماست پس بلند شوید و قدم هایتان را محکم‌تر از قبل بردارید. مطمئن باشید که به آنچه لایقش هستید، خواهید رسید. دوستی انتظار تماس شما را می‌کشد. اگر می‌خواهید خوشحال ترش کنید، به جای تماس به دیدارش بروید. رودربایستی را کنار بگذارید و تصمیمی را که مدتهاست گرفته‌اید، رک و راست به زبان بیاورید. اجازه ندهید رقابت دنیای شما را تنگ کند. با کمی تغییر در سرو وضعتان احساس سرزندگی را در خود پدید آورید. به یک میهمانی یا جلسه اداری دعوت می‌شوید، گرچه از شما انتقاد خواهد شد، اما نهایتا شما برنده میدان هستید. کمی بیشتر دل به کار داده و موقعیت شغلی تان را به مخاطره نیندازید.

♒ فال متولدین بهمن
در رابطه عاطفی تان به مشکلی برخورده اید و این موضوع تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار داده است. کلید موفقیت شما این است که استرس را از خود دور کنید و بدانید که همیشه اتفاقات آنطور که شما می‌خواهید پیش نمی‌روند و نمی‌توان بر تمام جنبه‌های یک رابطه عاطفی، به عنوان مثال طرف مقابل، تسلط داشت. اگر می‌خواهید به نتیجه برسید باید کمی صبر پیشه کنید. گفتگوی سالم کلید موفقیت شما در چنین روزی است. به زودی یکی از قفل‌های زندگی تان باز می‌شود. خودتان را برای یک خوشی بزرگ آماده کنید. حس سخت کوشی و جدیت محض وجودتان را فرا گرفته است. به لطف طرز برخورد و رفتار هوشمندانه تان تحسین شخصی را بر می‌انگیزید. این روز‌ها به استقبال انجام کاری خواهید رفت که شور و شوق خاصی را به همراه خود دارد، وجود انگیزه تمام سختی‌ها و مشکلات ممکن را برایتان آسان می‌کند. در مورد نیتی که در سر دارید بی ملاحظگی می‌کنید، قدری حوصله لازم دارید تا به مقصد برسید.

♓ فال روزانه متولدین اسفند
احساس تنهایی می‌کنید، اما تقصیر خودتان است وگرنه افراد زیادی به برقراری رابطه با شما علاقه دارند. پس در خانه ماندن را رها کنید و بیشتر در اجتماع و ارتبا با دیگران باشید. در راه رسیدن به هدف هایتان دست از تلاش بر ندارید و سخت کوش باشید. یکی از دوستان قدیمی بدون آنکه شما بدانید به دیدارتان می‌آید، منتظر اتفاقات خوب و غیر منتظره باشید. مشکلی دارید که فکر می‌کنید در آن تنهایید، اما این خانواده شماست که در نهایت به کمک تان می‌آید و شما را از چاهی که در آن افتاده اید، نجات می‌دهند. اضطراب تان نابجا و بیهوده است. از دوری کسی رنج می‌برید که بزودی او را در آغوش خواهید گرفت. گمشده تان را پیدا می‌کنید. فقط کافیست کمی جدیت به خرج داده و تحقیق کنید. این روز‌ها شما قادر خواهید بود تا ارتباطات تان را با شخصی که بسیار برایتان مهم است مستحکم‌تر سازید. کمی بیشتر به فکر پس انداز درآمدتان باشید تا زندگی مادی تان را سر و سامان ببخشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی