بیش از 33 هزار کیسه آرد بین نانوایی‌هایی روستایی کردستان توزیع شد


بیش از 33 هزار کیسه آرد بین نانوایی‌هایی روستایی کردستان توزیع شد

سنندج- ایرنا- مدیرتعاون روستایی کردستان گفت: 33 هزار و 417 کیسه آرد در یک هفته اخیر و به دنبال بارش سنگین برف، بین واحدهای نانوایی روستایی استان توزیع شد.

پیمان اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کیسه آرد بین ۸۱۵ واحد خبازی سطح روستاهای استان و به همت شبکه و سازمان تعاون روستایی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، سه میلیون و ۱۱۵ هزار لیتر مواد سوختی شامل نفت سفید، نفت گاز و بنزین در محل فروشندگی های مواد سوختی و جایگاه‌های متعلق به شبکه تعاون روستایی هم در چند روز اخیر تهیه و توزیع شده است.

مدیرتعاون روستایی کردستان افزود: در یک هفته اخیر که بارش سنگین برف، موجب بسته شدن راه‌های بیشتر روستاهای استان شد اقدام به تجهیز فروشگاه های مصرف روستایی کردیم.

اسکندری یادآور شد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اترک و فروشگاه‌های مصرف متعلق به شبکه، کالا های اساسی و مایحتاج مصرف خانوار در سطح روستا موجود است و روستائیان می توانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی برای تهیه سبد خانوار به این فروشگاه ها مراجعه کنند.

شبکه تعاون روستایی کردستان دارای ۱۰ اتحادیه شهرستانی، ۱۹ فروشگاه زنجیره‌ای، ۹۲ شرکت تعاون روستایی و ۳۰ فروشگاه مصرف خودگردان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نخستین برات الکترونیکی تامین مالی زنجیره تامین توسط شبکه بانکی صادر شد