بیش از 33 هزار کیسه آرد بین نانوایی‌هایی روستایی کردستان توزیع شد


بیش از 33 هزار کیسه آرد بین نانوایی‌هایی روستایی کردستان توزیع شد

سنندج- ایرنا- مدیرتعاون روستایی کردستان گفت: 33 هزار و 417 کیسه آرد در یک هفته اخیر و به دنبال بارش سنگین برف، بین واحدهای نانوایی روستایی استان توزیع شد.

پیمان اسکندری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان کیسه آرد بین ۸۱۵ واحد خبازی سطح روستاهای استان و به همت شبکه و سازمان تعاون روستایی توزیع شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر این، سه میلیون و ۱۱۵ هزار لیتر مواد سوختی شامل نفت سفید، نفت گاز و بنزین در محل فروشندگی های مواد سوختی و جایگاه‌های متعلق به شبکه تعاون روستایی هم در چند روز اخیر تهیه و توزیع شده است.

مدیرتعاون روستایی کردستان افزود: در یک هفته اخیر که بارش سنگین برف، موجب بسته شدن راه‌های بیشتر روستاهای استان شد اقدام به تجهیز فروشگاه های مصرف روستایی کردیم.

اسکندری یادآور شد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اترک و فروشگاه‌های مصرف متعلق به شبکه، کالا های اساسی و مایحتاج مصرف خانوار در سطح روستا موجود است و روستائیان می توانند بدون هیچ دغدغه و نگرانی برای تهیه سبد خانوار به این فروشگاه ها مراجعه کنند.

شبکه تعاون روستایی کردستان دارای ۱۰ اتحادیه شهرستانی، ۱۹ فروشگاه زنجیره‌ای، ۹۲ شرکت تعاون روستایی و ۳۰ فروشگاه مصرف خودگردان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط