«نهضت پیشرفت بانوان» استان کرمانشاه شروع بکار کرد


«نهضت پیشرفت بانوان» استان کرمانشاه شروع بکار کرد

کرمانشاه - ایرنا - مسوول نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه از آغاز به کار این نهضت در استان به عنوان یک تشکل وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: باتوجه به نقش و جایگاه زنان در جامعه، طرح نهضت پیشرفت بانوان برای هویت بخشی و اثبات ظرفیت‌های زنان در حل مسائل کشور ایجاد شده است.

«زهرا اسمعیل نژاد» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نهضت همزمان با پیگیری فعالیت‌های بانوان در عرصه آسیب‌های اجتماعی و برنامه‌های فرهنگی با محوریت سازمان تبلیغات اسلامی و بانوان فعال فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی، در مناسبت‌های مختلف فرهنگی هم فعالیت‌های فرهنگی و خدمات اجتماعی را به صورت مستمر در سطح استان انجام می‌دهد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های بالای حوزه بانوان در استان کرمانشاه در نظر داریم به فعال سازی این ظرفیت‌های بالقوه بپردازیم.

مسوول نهضت پیشرفت بانوان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه ظرفیت‌های حوزه بانوان در استان کرمانشاه کم نیست، عنوان کرد: باید از این ظرفیت‌های بالقوه برای تأثیرگذاری فعال استفاده شود زیرا حضور زن در جامعه برخاسته از پایگاه خانواده است و اثرگذاری این قشر هم بر کسی پوشیده نیست.

به گفته او یکی از مهمترین مسائلی که استان ما به آن احتیاج دارد، امید آفرینی برای حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است و زنان نقش موثری در این زمینه دارند.

اسمعیل نژاد در پایان نهضت پیشرفت زنان را لوکوموتیو امروز انقلاب اسلامی در مسیر شکل‌دهی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت دانست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل