72 ساعت سرنوشت‌ ساز در اصفهان؛/ آخرین تحولات سپاهان پس از ششمین شکست


72 ساعت سرنوشت‌ ساز در اصفهان؛/ آخرین تحولات سپاهان پس از ششمین شکست

باشگاه سپاهان از هواداران خود خواسته در برابر امتیازات از دست رفته این تیم در لیگ برتر صبر و از ایجاد فشار کاذب که منجر به تصمیمات غلط می‌شود، پرهیز کنند. 

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3-1 سپاهان در برابر مس رفسنجان ناراحتی هواداران سپاهان را به‌همراه داشته و از آنجایی که به‌خاطر کرونا نمی‌توانند در تمرینات و هم‌چنین بازی‌های تیم حاضر شوند در فضای مجازی نسبت به عملکرد تیم به شدت انتقاد کردند. البته محرم نوید کیا دیروز و در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان ضمن عذرخواهی از هواداران باشگاه سپاهان از آنها خواست هر چه انتقاد دارند از او داشته باشند و به بازیکنان کاری نداشته باشند. او وعده داد در دو، سه روز آینده تصمیمات جدیدی خواهد گرفت و گفت بازی کردن و مربیگری در باشگاه سپاهان لیاقت می‌خواهد.

به هر صورت شنیده‌ها حاکی از آن است که هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان ظرف دو، سه روز آینده تشکیل جلسه خواهد داد تا به دور از هیجان پس از مسابقه و پرهیز از اتخاذ تصمیمات احساسی، با بررسی همه جانبه ناکامی‌های اخیر تیم فوتبال، تصمیمات متناسب و نهایی را اتخاذ نماید. در این راستا تیم‌های کارشناسی مرتبط ماموریت یافته‌اند که در این فرصت گزارشات تصمیم ساز را تهیه و به هیئت مدیره ارائه نمایند.

72 ساعت سرنوشت‌ ساز در اصفهان؛/ آخرین تحولات سپاهان پس از ششمین شکست

سپاهان روز گذشته در رفسنجان برخلاف بازی‌های قبلی تیم برتر زمین نبود و مقهور قدرت حریف شد.

باشگاه سپاهان هم نسبت به این شکست بی تفاوت نبوده و همان‌طور که اشاره شد از تماشاگران خود خواسته همانند سایر ارکان باشگاه هوشمندانه عمل نموده و از ایجاد فشارهای کاذب که باعث اتخاذ تصمیمات لحظه ای و غلط می‌شود، پرهیز نمایند. اینکه باشگاه سپاهان قرار است چه تصمیماتی را اتخاذ کند بر ما مشخص نیست اما به نظر نمی‌رسد محرم نویدکیا در برابر تصمیمات باشگاه موضعی داشته باشد و او حتی بارها و بارها گفته تابع تصمیمات باشگاه است. هیچ بعید نیست این تصمیمات در چارچوب تقویت کادر فنی و هم چنین کنار گذاشتن چند بازیکن و جذب چند بازیکن جدید باشد. آنچه که مسلم است در تعطیلات زمستانی اتفاقات جدیدی در باشگاه سپاهان رخ خواهد داد به‌خاطر اینکه تحمل این وضعیت هم برای باشگاه سپاهان سخت است و هم برای تماشاگران این تیم.

72 ساعت سرنوشت‌ ساز در اصفهان؛/ آخرین تحولات سپاهان پس از ششمین شکست

به نظر می‌رسد این باخت بدون تبعات نخواهد بود و از نیمکت سپاهان قربانی خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها