فکری در مسجدسلیمان با برد آغاز می‌کند؟


فکری در مسجدسلیمان با برد آغاز می‌کند؟

تیم های نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته شانزدهم لیگ برتر رو در روی حریفان خود قرار می‌گیرند.

روز دوم از هفته شانزدهم لیگ برتر امروز سوم بهمن‌ماه آغاز می‌شود که از ساعت ۱۵:۰۰ تیم نفت آبادان در دیداری خارج از خانه به مصاف ذوب آهن می‌رود و نفت مسجدسلیمان در خانه از پیکان پذیرایی می‌کند.

نفت مسجدسلیمان – پیکان

بعد از پایان همکاری کمالوند و باشگاه نفت مسجدسلیمان، همانند نیم‌فصل دوم فصل گذشته، هدایت تیم به محمد فکری سپرده شد تا ناجی تیم باشد. نفت در نیم فصل اول روزهای سخت و بدی را پشت سر گذراند و همین نیز باعث شد که این تیم اکنون در پانزدهم جدول رده‌بندی قرار داشته باشد. فکری هم عنوان کرده که تلاش با حمایت هواداران تیمش و تقویت تیم، نفت را در لیگ برتر نگه دارد.

نفتی‌ها در اولین گام با حضور فکری امروز باید رو در روی پیکانی قرار بگیرند که با مجتبی حسینی تا این‌جای کار بازی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. تیمی که اکنون در رده ششم جدول قرار دارد و مطمئنا در بازی با نفت نیز به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد اما شاگردان فکری هم برای جداشدن از انتهای جدول به برد در این بازی نیاز مبرم دارند.

ذوب آهن – نفت‌مسجدسلیمان

شاگردان منصوریان پس از حواشی بسیاری که با آن مواجه بودند، پس از این که بالاخره بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند اکنون در شرایط روحی بهتری قرار دارند و مطمئنا با انگیزه دو چندان روز سختی را برای ذوب آهن رقم می‌زنند. نفت که در چند بازی اخیر بردهایی خوبی به دست آورده و با بنزین سبز یعنی همان بازیکنان جوانش توانسته کم کم به تیم یک دستی تبدیل شود، امروز در حالی که از تیم ذوب ‌آهن به دنبال کسب امتیاز است که این تیم هم نیاز به برد دارد تا بتواند به انتظارات هوادارانش پاسخ دهد. تقابل دو تیم در اصفهان می‌تواند دیدنی و حتی پرگل باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی