اختتامیه طرح «شکوه مادری» برگزار می شود


 اختتامیه طرح «شکوه مادری» برگزار می شود

براتی از اختتامیه طرح شکوه مادری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) خبر داد و گفت: در این مراسم از مدیران کانون هایی که بیش از سه فرزند دارند و نیز مادران شهدا تقدیر به عمل می آ‌ید.

«حسین براتی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اختتامیه طرح «شکوه مادری» که به همت ستاد فهمای استان تهران اجرا شده است،خبر داد و اظهار کرد:این طرح از ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ در استان تهران با هدف تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی، اجتماعی و دینی محلات بویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران در استان تهران اجرا شده است و امشب سوم بهمن ماه اختتامیه این طرح همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) برگزار می شود.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران افزود: قرار است در این مراسم اختتامیه از ۵ بانویی که مدیر کانون فرهنگی هنری هستند و دارای بیش از سه فرزند هستند و نیز مادران شهدا تقدیر به عمل آید.

وی ادامه داد: این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در جنت آباد شمالی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد فهمای استان تهران برگزار می شود.

براتی خاطرنشان کرد: طرح«شکوه مادری» با هدف تجلیل از مادران و معرفی بانوان اسوه و الگو انجام می شود و در این طرح مادران شهدا با اولویت تعداد فرزند شهید بیشتر، مادران الگو در فرزندآوری و تربیت فرزند و مادران الگو در عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ... به همت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان شناسایی مورد تکریم قرار می‌گیرند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی