بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گناوه تبلور می‌یابد


بیانیه گام دوم انقلاب در برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر گناوه تبلور می‌یابد

گناوه - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: تبیین و تبلور بیانیه گام دوم انقلاب، از برنامه‌های مهم و اصلی ستاد دهه فجر این شهرستان است.

به گزارش ایرنا، ضرغام مردانی روز یکشنبه در نشست کمیته اطلاع رسانی و مطبوعات ستاد دهه فجر با حضور خبرنگاران این شهرستان افزود: در ایام الله دهه فجر این شهرستان تلاش شده است تا برنامه‌های آن متناسب با محورهای گام دوم انقلاب باشد.

وی اظهارکرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم خانواده‌های معظم شهدا از دیگر برنامه‌های تدوین شده دهه فجر این شهرستان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه ادامه داد: پاسخ به شبهاتی که در فضای مجازی راجع به انقلاب اسلامی مطرح می شود از دیگر سیاست و برنامه ریزی های به عمل آمده توسط ستاد دهه فجر است که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی انجام خواهد شد.

مردانی گفت: برپایی میز خدمت و حضور در محلات شهر و روستا در برنامه های دهه فجر امسال گنجانده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه افزود: انقلاب اسلامی با ویژگی‌های منحصر به فرد، پدیده‌ای نوظهور در قرن بیستم ،آرمان گرا و بی نظیر بوده که تحت رهبری مدبرانه امامین انقلاب تحولی چشمگیر در جهان ایجاد کرده است.

وی اظهارکرد: به منظور هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن برنامه‌های دهه فجر امسال، ۲۳ کمیته ستاد دهه فجر در شهرستان تشکیل و وظایف آنها مشخص شده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد مردم و همه جریان‌ها است و همه باید در برگزاری باشکوه برنامه‌های امسال مشارکت کنند.

مردانی افزود: تلاش شده تا برنامه‌های امسال دهه فجر بر محوریت مردمی برگزار شود و در این راستا در ستاد دهه فجر شهرستان، کمیته مردمی گنجانده شده است.

وی گفت: همه ادارات و دستگاه‌های شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر برنامه ریزی داشته باشند و پیشنهادهای خود را به دبیرخانه ستاد ارائه دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه بیان کرد: طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، درصورت وضعیت نارنجی، زرد و آبی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد و در صورت قرمزشدن به صورت تجمعی خواهد بود.

وی یادآورشد: کمیته‌های ستاد دهه فجر این شهرستان شامل کمیته امنیتی، فضای مجازی، ورزش و جوانان، عمرانی و اجرایی، کودک و نوجوانان، زنان و خانواده، مساجد، ایثارگران، قرآن، قضائی، فضاسازی و تبلیغات شهری، روستایی و عشایری، کارگری و کارآفرینی، ارتباطات و اطلاع رسانی، بسیج، دانشجویی و دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش آموزان، همیاری و سازمان‌های حمایتی، فرهنگی و هنری، انجمن‌ها-هیات‌های مذهبی و انجمن‌های دینی، اصناف و بازاریان، پشتیبانی، مردمی و کمیته ارزیابی عملکرد و بازرسی است.

مردانی گفت: باتوجه به اینکه مسئولیت کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان را خبرگزاری جمهوری اسلامی گناوه برعهده دارد، از تمام رسانه ها انتظار و توقع داریم ضمن همکاری با این کمیته در پوشش رویدادهای ایام الله دهه فجر به نحو شایسته همکاری و مشارکت کنند.

وی افزود: فعالیت‌های ستاد توسط کمیته ارزیابی استان رصد می‌شود و در سطح شهرستان نیز فعالیت کمیته‌ها توسط کمیته ارزیابی ستاد دهه فجر شهرستان مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...