سقوط تریلی به دره در اسدآباد 2 مصدوم برجا گذاشت


سقوط تریلی به دره در اسدآباد 2 مصدوم برجا گذاشت

همدان- ایرنا- رییس پلیس راه استان همدان گفت: یک دستگاه تریلی در گردنه اسدآباد به سمت همدان قیچی کرده و پس از برخورد با سه دستگاه خودروی سواری به داخل دره سقوط کرد که این سانحه 2 مصدوم بر جا گذاشت.

سرهنگ «رضا عزیزی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه لغزندگی سطح جاده ناشی از ذوب شدن برف عامل بروز این سانحه بوده است افزود: تیم های راهداری در روزهای برفی با پاکسازی و بازگشایی راه ها و انتقال برف به وسط جاده مسیر را برای تردد خودروها ایمن کرد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود قطع ریزش برف اما وزش باد برف حاشیه راه را به وسط جاده هدایت کرده و به دنبال ذوب شدن برف و سرازیر شدن آب در سطح راه ها اکنون در برخی از قسمت ها شاهد یخ زدگی سطح جاده هستیم.

رییس پلیس راه استان همدان تصریح کرد: ۶۰۰ متر از گردنه اسدآباد بدون نیوجرسی است و برخی علت راه‌بندان پنجشنبه گذشته همدان به سمت اسدآباد را وجود نیوجرسی وسط جاده عنوان می کنند در حالیکه وجود نیوجرسی(جدا کننده) میزان سوانح رخ به رخ را در این گردنه کاهش داده است.

سرهنگ عزیزی اظهار داشت: سانحه واژگونی تریلی و وارد شدن خسارت به سه دستگاه خودروی سواری نیز در بخش بدون نیوجرسی این محور رخ داد.

وی افزود: همچنین در حدفاصل میدان کربلا به میدان بهار به علت لغزندگی سطح جاده یک دستگاه سواری با پژو پارس برخورد و پژو پارس نیز با تیربرق حادشه جاده برخورد کرد.

پلیس راه استان همدان با ۱۰۱ تیم در راستای اجرای طرح زمستانی در مسیرهای ارتباطی و محورهای کوهستانی استان حضور دارند.

همچنین ۳۴ پایگاه ثابت و سیار تیم راهداری با ۳۱۲ دستگاه خودرو کمک دار و ماشین آلات برف روب و نمک پاش و ۵۳۳ نفر نیرو در ۱۶ گردنه و ۴۵ نقطه برفگیر استان همدان مشغول کار و خدمت رسانی هستند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دل بریدم از این جماعت به کنج خلوت نشسته ام احمد حسینی