مدیرکل راهداری: پنج محور روستایی در استان کرمانشاه مسدود است


مدیرکل راهداری: پنج محور روستایی در استان کرمانشاه مسدود است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از مسدود بودن پنج راه روستایی در نقاط مختلف این استان خبر داد و گفت: تلاش برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد.

«فریبرز کرمی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: راه های روستایی مسدود مربوط به شهرستان های سنقروکلیایی، روانسر، کنگاور، ثلاث باباجانی و صحنه است.

وی با اشاره به بازگشایی بقیه راه های مسدود روستایی، خاطر نشان کرد: برای این کار ۱۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین به کارگیری شده است.

کرمی همچنین با اشاره به برف روبی یک هزار و ۴۰۶ کیلومتر راه در استان طی روز گذشته، یادآور شد: ۱۶۲ نفر از همکاران پرتلاش برای این مهم پای کار بودند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه همچنین میزان شن و نمک مصرفی را ۴۸۳ تن عنوان کرد و گفت: در صورت نیاز کار شن و نمک پاشی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی در پایان یاداوری کرد: در روزهای اخیر به ۵۶۱ دستگاه خودرو که در جاده های استان درگیر کولاک و بارش شدید برف شده بودند و امکان تردد برای آن ها نبود، امدادرسانی شد.

به دنبال بارش سنگین برف در هفته گذشته راه ارتباطی بیش از ۲۰۰ روستا قطع شد که البته با تلاش های انجام شده اکثر آن ها بازگشایی شدند.

آغاز موج سوم بارش برف از چهارشنبه در استان

اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اعلام کرد: براساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، به دلیل تضعیف تدریجی شرایط پایدار حاکم در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان تا روز چهارشنبه، روندی رو به افزایش می‏‌یابد.

همچنین، تا روز سه شنبه، انباشت آلاینده های صنعتی، بویژه در اوایل روز و در مناطق شهری و احتمالاً مه، بویژه در مناطق مرطوب و حاشیه رودخانه ‏ها، پدیده‏ های مورد انتظار در سطح استان خواهند بود.

به دنبال این وضعیت، از اواخر روز چهارشنبه تا پایان هفته، گذر امواجی ناپایدار، به تناوب سبب ابرناکی آسمان، وزش باد و بارش پراکنده برف و باران عمدتاً در مناطق شمال غرب و غرب استان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس