تمام راه‌های روستایی گیلانغرب بازگشایی شد


تمام راه‌های روستایی گیلانغرب بازگشایی شد

قصرشیرین - ایرنا - سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: راه ارتباطی هشت روستای این شهرستان که به دلیل بارش برف مسدود بود با تلاش ماموران و عوامل راهداری بازگشایی شد.

«حشمت رضایی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این روستاها در بخش گواور بودند که عملیات بازگشایی این راه ها روز گذشته با تمام توان انجام شد و هم اکنون تردد در آن ها باز است ضمن اینکه راه دسترسی به منطقه عشایری منطقه "پی کله " نیز رفع انسداد گردید.

وی اظهار داشت: تمام راه های اصلی و فرعی شهرستان به استثنای جاده «مله نی» هم اکنون باز و رفت وآمد در آن ها جریان دارد و کار بازگشایی جاده گیلانغرب به سمت دهستان حیدریه از محور مله نی نیز از صبح امروز شروع شده و تا ساعاتی دیگر این محور نیز بازگشایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: ورود سامانه بارشی و بارش سنگین برف طی هفته گذشته راه ارتباطی ۷۰ روستای شهرستان گیلانغرب شد که همه عوامل ستاد بحران شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی و ۲۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک راهداری، جمعیت هلال احمر، فوریت ها، شهرداری های گیلانغرب و سرمست، بخش خصوصی و یگان های نظامی در امر بازگشایی ۶۰۰ کیلومتر راه های مواصلاتی اصلی و فرعی شهرستان مشارکت داشتند.

رضایی ادامه داد: با تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه مشکلی در زمینه خدمات رفاهی روستاها نداریم ولی از مردم می خواهیم با توجه به برودت هوا، یخبندان و مه گرفتگی جاده ها و راه های ارتباطی منطقه از ترددها و سفرهای غیر ضرور پرهیز کنند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار نفر جمعیت دارد.

بارش برف در استان کرمانشاه که از اوایل هفته جاری آغاز شده بود تا پنجشنبه شب ادامه داشت و بیشتر مناطق استان را در برگرفت و منجر به انسداد راه های اصلی، فرعی و روستایی و قطع برق تعدادی از روستاها شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !