سه بانوی ناشنوای استان‌ سمنان به اردوی انتخابی تیم‌ های ملی کاراته و تکواندو دعوت شدند


سه بانوی ناشنوای استان‌ سمنان به اردوی انتخابی تیم‌ های ملی کاراته و تکواندو دعوت شدند

سمنان- ایرنا- رئیس هیات‌ ورزشی ناشنوایان استان‌ سمنان گفت: پرستو باقری به اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو و محدثه و گلنار صدیقی به اردوی انتخابی تیم ملی کاراته برای بازی های المپیک تابستانی ناشنوایان به میزبانی برزیل دعوت شدند.

سمیه میراج روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: باقری برای حضور در اولین اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی تکواندو برای اعزام به بیست و چهارمین المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۲۱ به میزبانی برزیل دعوت شد.

وی افزود: در رشته کاراته نیز محدثه و گلناز صدیقی از شهرستان شاهرود برای حضور در اردوی ارزیابی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای مسابقات المپیک تابستانی انتخاب شدند.

میراج ادامه داد: بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان(۲۰۲۱) به میزبانی برزیل در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی اضافه کرد: اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی تکواندو از یکم لغایت ۱۰ بهمن ماه به میزبانی تهران در حال برگزاری است.

رئیس هیات ورزشی ناشنوایان استان سمنان خاطر نشان کرد: ۲ بانوی کاراته کا استان نیز از میان هشت استان کشور و در جمع ۱۵ بازیکن انتخابی اردوی تیم ملی هستند.

میراج یادآور شد: اردوی کاراته کاران ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰در تهران آغاز می شود و پس ارزیابی های لازم سه بازیکن برای مسابقات المپیک تابستانی برزیل اعزام می شوند.

وی افزود: خواهران صدیقی پیش از این در ترکیب تیم ملی برای مسابقات جهانی حضور داشتند که به دلیل آسیب دیدگی و ابتلا به کرونا از راهیابی به مرحله پایانی مسابقات بازماندند./

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معجزه 3 روغن طبیعی برای رشد مو