بیوگرافی علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی


بیوگرافی علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی

در این مطلب توضیحاتی درباره سوابق و مسئولیت های علی محمد قادری رئیس جدید سازمان بهزیستی خواهیم داشت.

سازمان بهزیستی ایران یک نهاد دولتی زیرمجموعه وزارت رفاه و تأمین اجتماعی ایران است که خدماتی را به افراد نیازمند جامعه ارائه می‌دهد. بنیانگذاران بهزیستی حمدعلی فیاض‌بخش و سید محمدباقر حسینی لواسانی می‌باشند. « بهزیستی ، عبارت است از مجموعه‌ای هماهنگ از برنامه‌ها و فعالیت‌هایی که زیر نظارت یا کمک دولت، برای بهبود زندگی افراد و گروه‌های آسیب‌پذیر جامعه انجام می‌شود». این تعریفی است که سازمان ملل متحد از بهزیستی ارائه کرده‌است.

به گزارش رکنا، چمدی پیش حجت عبدالملکی ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حکمی علی محمد قادری را به سمت ریاست سازمان بهزیستی کل کشور به عنوان بزرگ ترین مجموعه حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی منصوب کرد.

لازم به بیان است پیش از این، وحید قبادی دانا مسئولیت معاون وزیر و ریاست سازمان بهزیستی کل کشور را برعهده داشت. وی از ۵ دی ماه سال ۱۳۹۷ شمسی، ریاست سازمان بهزیستی را برعهده داشت.

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خطاب به علی محمد قادری اینچنین آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند علمی و عملی جنابعالی، به موجب این حکم شما را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور منصوب می‌ نمایم. وی افزود: امید است با اتکال به ذات اقدس الهی در انجام وظایف و امور محوله و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و دولت مردمی سیزدهم در وزارت مردم موفق و موید باشید.

درباره علی محمد قادری بد نیست بدانید وی مسئولیت هایی همچون مدیرعاملی هلدینگ سیاحتی، مراکز تفریحی و حمل و نقل پارسیان (هلدینگ سیاحتی بنیاد مستضعفان) را در کارنامه دارد. او همچنین در سامانه ۱۳۷ شهرداری تهران فعالیت داشته است.

وی بعد از حضور ابوالحسن فقیه ، رئیس وقت سازمان بهزیستی در نوروز سال ۱۳۸۸ شمسی به مدیرکلی بهزیستی استان همدان منصوب شد! البته او سابقه مدیرکلی بهزیستی استان تهران را نیز در کارنامه دارد.

در انتها درباره سازمان بهزیستی کل کشور بد نیست بدانید این سازمان به عنوان یک نهاد دولتی و زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جمهوری اسلامی ایران خدماتی را به افراد نیازمند جامعه ارائه می‌ دهد. از ابتدای تاسیس سازمان بهزیستی، ۵۲ وظیفه بر عهده ی این سازمان گذاشته شد که رسیدگی به امور کودکان بی سرپرست، زنان بی سرپرست و سرپرست خانوار، مسئولیت سلامت روان جامعه، امور مربوط مهدهای کودک، سالمندان، معلولان، زنان آسیب دیده و در معرض آسیب، کاهش طلاق، مشاوره، اشتغال و مسکن، آموزش های پیش از ازدواج و… بخشی از آن ۵۲ وظیفه است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!