2000 پرس غذای گرم به همت کانون «دوستان آسمانی» در شب میلاد حضرت زهرا (س) توزیع شد


2000 پرس غذای گرم به همت کانون «دوستان آسمانی» در شب میلاد حضرت زهرا (س) توزیع شد

گواهیان گفت: همزمان با میلاد مسعود حضرت زهرا (س) تعداد 2 هزار پرس غذای گرم به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» توزیع شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بر اساس یک سنت دیرینه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» پخت غذای نذری در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این اقدام شب گذشته و همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) با طبخ 2 هزار پرس غذای نذری انجام شد.

وی بیان کرد: شب گذشته همچنین آیین با شکوه جشن و سرور میلاد با سعادت دخت نبی اسلام حضرت زهرا (س) در این کانون فرهنگی و هنری برگزار و غذای نذری نیز میان شرکت کنندگان در این محفل جشن و سرور توزیع شد.

گواهیان عنوان کرد: این مراسم با برگزاری برنامه های شاد و متنوع همچون مولودی خوانی، اجرای برنامه تئاتر طنز توسط گروه نمایش کانون «دوستان آسمانی»، اجرای مسابقه همراه با جایزه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت کنندگان در این محفل جشن و سرور از سخنرانی حجت الاسلام زارعی امام جماعت مسجد در بیان سجایای اخلاقی و شاخصه های بانوی بزرگوار بهره مند شدند.

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: آیین جشن و سرور میلاد مادر مهربانی ها حضرت زهرا (س) با حضور چند صد نفری نوجوانان مسجدی و خانواده آنان در این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...